המפעל לוגו

גידור אתר בניה כולל חפירות ושערים כולל מיתוג הגדר

אולם ייצור שלטים והדפסות בפורמט רחב

גידור אתר בניה סטנדרט ? יש מוצר הרבה יותר טוב – גדרות מדברות!

חברים יקרים, אם יש לכם אתר בנייה, או אתם יזמים של פרויקט כזה או אחר, אתם יודעים מה החשיבות בלשדר נוכחות שיווקית חזקה ומקצועית. גדר המקיפה את המתחם לא רק מגדירה גבולות בטיחותיות, אלא גם היא הרושם הראשוני והמפגש הראשון של הלקוח עם הפרויקט והבית שמתבצע בפנים. במקום גדר ארעית וחשופה, למה שלא נשדרג לגדר מדברת ממותגת?.

מה זאת גדר מדברת?

גדר סופר יעילה ובטיחותית  הבנוייה מפאנל מבודד, איסכורית או אלוקבונד ולאחר מיתוג הגדר הופכת להיות במה שיווקית. בנוסף לתפקידה הבסיסי של גידור וביטחון, היא גם משמשת למטרות פרסום וקידום מכירות (וללא עלות כמעט לשטח הפרסום). איך? על ידי הדפסה של תוכן שיווקי חזק כמו הלוגו שלכם, מבצעים, תיאורי פרויקטים וספקים אשר נותנים שירות בתוך האתר כגון: ריהוט ומטבחים.

יתרונות הגדר המדברת

גדר מדברת יכולה לעזור  לנו העסקים להעביר כמה מסרים סופר חשובים:

1. היא ממתגת ומפרסמת את העסק שלכם בצורה בולטת במרכז העיר או בסלאמס. היא מזכירה לכולם שאתם נמצאים שם ועובדים קשה על פרויקט מתקדם עם עיצוב אדריכלי משגע.

2. היא מספרת סיפור – למשל מראה איך הפרויקט יראה בסופו של דבר, אילו חברות מעורבות וכדומה.

3. היא מרשימה באיכותה ובנראותה המקצועית. זו דרך נפלאה להשאיר רושם טוב על הלקוחות הפוטנציאליים שעוברים על פניה ועל הרוכשים ולתת תחושה שהם נמצאים בידיים טובות.  

בזמן שהגדרות הרגילות פשוט גודרות שטח כלשהו למגוון מטרות, הגדר המדברת עובדת בשבילכם! הן בשיווק המותג שלכם, בנוסף לכך בונות מיתוג ונוכחות ובמקביל גם מגנות וסוגרות עבורנו את תחום הבטיחות באתר הבנייה.

שם המשחק בהתקנת גדר ממותגת שכזו היא איכות ועמידות החומרים. חברות מקצועיות ישתמשו בציוד הדפסה מתקדם וטכנולוגיות עמידות כמו למשל דיו יו.וי (uv) שמבטיח לנו שהגדר תישאר כמו חדשה לאורך כל תקופת הפרויקט. אפשר להשתמש באפקטים גרפיים מורכבים ומסקרנים, לשלב תמונות ברזולוציה גבוהה ודיוק בהדפסה וצבעי המותג, והכל יצא בולט ומרשים. 

גדרות מדברות הן הבחירה הנכונה מכל כך הרבה סיבות – מניעת חדירה לא רצויה, בניית מיתוג, פרסום העבודה המתבצעת. הן חסכוניות כי משלבות כמה יעדים במוצר אחד. ולא פחות חשוב, הן חכמות ויעילות וידידותיות לסביבה הרבה יותר מאשר אמצעים פרסומיים אחרים.  

אז קחו את העסק שלכם עוד צעד אחד גדול קדימה. בעידן המודרני, לעסקים אין יותר פריווילגיה להישאר באנונימיות. תציגו את העסק בגאווה אל מול כל הרחוב על גדר אתר הבנייה שלכם, השאירו רושם שייזכר עד לפרויקט הבא לכשיגיע!

 

הכנסו לערוץ היוטיוב שלנו להתרשמות כללית מהליכי היצור במפעל