המפעל לוגו

הדפסות בפורמט רחב

אולם ייצור שלטים והדפסות בפורמט רחב

הדפסה על קשיחים

הדפסה על פלטות פיויסי, אלומניום, קאפה, פולט אור…

הדפסה על גלילים

מדבקות, שמשוניות, סינטטי, התזת חול, בדים, דגלים, פריימלס…

חיתוך חומרים קשיחים

חיתוך פלטות צורניות: פיויסי, אלומיניום, לוקבונד, קאפות…

ביצוע מתקני תצוגה

רולאפ, מולטי-קיוב, שילוט טוטם, דוכן דיילים, מתקני מגנט…

היתרונות של ההדפסה בפורמט רחב ?

הדפסות בפורמט רחב חוללה מהפכה באופן שבו אנו מתייחסים אל כל נושא המיתוג, השיווק, פרסום ואפילו אמנות, כאן ננסה להסביר את היתרונות והחסרונות של פורמט רחב

מהי הדפסה בפורמט רחב?

הדפסה בפורמט רחב, המכונה גם הדפסה בפורמט גדול, היא טכנולוגיה המאפשרת הדפסה של מידות גדולות מאוד (אפשר להגיד שלא מוגבלים בגודל – גם פרסומת של אלפי מטרים), שלא כמו מדפסות משרדיות סטנדרטיות, מדפסות בפורמט רחב יכולות לייצר פרסומות ענק על בניינים, מיתוג ענק על גדרות מדברות, וכן הדפסות בפורמטים קטנים של A4,A3 וכדומה.., מדפסות אלו משתמשות בטכנולוגיות הדפסה שונות, כגון: הדפסת uv, לטקס – וניתנות לריפוי UV, כדי להשיג תפוקה איכותית על מגוון רחב של חומרים, לרבות נייר, ויניל, קנבס, בד ועוד.

היישומים של הדפסה בפורמט רחב:

פרסום ושיווק:

אנו במפעל מאפשרים לעסקים ליצור באנרים ממותגים המושכים את עין העוברים ושבים, פוסטרים, שלטי חוצות ושילוט עבור קמפיינים פרסומיים, היכולת להדפיס על מגוון חומרים ובגדלים גדולים הופכת את תחום הפורמט רחב לכלי חזק מאוד למשיכת לקוחות פוטנציאלים והעברת המסר של המותג או המוצר.

תחום הקמעונאות ועיצוב פנים: רשתות קמעונאות צורכות הדפסה בפורמט רחב בכדי לעצב ולייצר תצוגות של מכירת מוצרים והנחות מיוחדות בחנות עצמה, מיתוג חלונות ומדבקות רצפה כדי לשפר את חווית הקנייה ופרסום מוצרים ומבצעי מכירות, בעיצוב פנים, הוא משמש עבור טפטים מותאמים אישית לחדרים מעוצבים, חדרי ילדים, סלון עם עיצוב יחודי, מדבקות קיר ואף גופי תאורה.

אמנות וצילום:

התחום מאפשר לאומנים וצלמים להדפיס את העבודות שלהם לתערוכות או בכלל על מגוון חומרי גלם שונים, ולספק פלטפורמה גדולה יותר לביטוי היצירתי שלהם, היכולת להדפיס על קנבס, נייר ממוחזרים מיוחדים, pvc, קאפה, שקפי בק-לייט וחומרים בעלי תכונות ייחודיות מוסיפה עומק למוצר הסופי.

עיטוף ושילוט רכב:

הדבקה על רכב, עיטוף ומיתוג רכבים ואוטובוסים מתאפשרים כיום באמצעות הדפסה בפורמט רחב, חומרים עמידים בתנאי חוץ וכמובן שתנאי פנים (מזג אוויר סוער או שמש יוקדת על הפרסום בקיץ) מבטיחים מוצר ממותג ארוך טווח עבור כלי הרכב של החברה, והופכים את הרכב לפלטפורמת פרסום ניידת (וחינמית – בעבר רצו לבצע רגולציה של תשלום עבור הפרסומת או הרכב כיום כדאי לבדוק מה הוחלט לבסוף).

גדרות מדברות ועיטוף מבנים:

אנו מבצעים עבודות של גדר לאתר בניה ממותגת ובשמה המקצועי "גדר מדברת", גדר זו היא פלטפורמת פרסום חינמית לקבל המבצע, בחלק מהרשויות היום מחייבים לבצע מיתוג גדר או  שיכולים להוציא "צו הפסקת עבודה", מכיוון שהרשויות רוצות שהעיר תראה טוב יותר ולא כמו אתר בניה אחד גדול, אנו מקימים גדרות מאפס : תכנון, חפירות ויציקות, קונסטרוקציה והתקנה ולבסוף מיתוג הגדרות המדברות.

הדפסה בפורמט רחב מציעה מספר יתרונות:

גודל השלט – מיתוג חזק ובולט:

היתרון העיקרי הוא היכולת לייצר חומרים שיווקיים פרסומיים ממותגים בולטים ויזואלית, אשר מושכים את תשומת לב העוברים ושבים באופן משמעותי, אל מול אופציות מתחרות.

מגוון החומרים הרחב:

מדפסות בפורמט רחב יכולות להתמודד עם חומרים שונים, מה שמאפשר התאמה אישית ומדויקת ללקוח, אנו מסוגלים להדפיס על וניל עבור באנרים חיצוניים (שמשוניות עם רצועות חיזוק למבנים ובניינים), בד סאטן או בד דגל לתצוגות השקות ותערוכות, או אפילו הדפסה על עץ למטרות דקורטיביות.

איכות גבוהה:

מדפסות רוחב מדפיסות באיכויות גבוהות(מעל ל2000 DPI – המושג הזה מתכוון לכמות הנקודות שראש ההדפסה יזריק בגודל של אינץ' על אינץ' -Dot Per Inch),ההדפסות יהיו חדות מאוד וברזולוציה גבוהה, מה שהופך אותן למתאימות לכלל היישומים מהדפסות production מהירות ובכמויות גבוהות (נפחים של כמויות) בעיקר לקמפיינים מהירים לטווח קצר ועד להדפסות של אומנות למוזיאונים.

יעילות:

למרות לגודל המיתוג הענק שאפשר להגיע בהדפסה זו, המדפסות שלנו מסוגלות להגיע למהירויות הדפסה גבוהות (260/270 מטר בשעה), מה שמבטיח זמני אספקה מהירים לפרויקטים גדולים ומורכבים.

עמידות המוצר:

הדפסים רבים בפורמט רחב הם בעלי עמידות בתנאי חוץ  מדובר על מדפסות ה-uv, מה שמבטיח עמידות מוצר בסביבה חיצונית עם תנאים פחות נוחים.


להלן סקירה של ההבדלים בין פורמט רגיל לפורמט רחב לדפוס:


פורמט רגיל (Standard Format):

– גודל הגיליון הנפוץ ביותר הוא A4 (210×297 מ"מ) או Letter (8.5×11 אינץ')

– מתאים למדפסות משרדיות ולייזר ביתיות סטנדרטיות

– מגבלת רוחב של כ-21 ס"מ (A4) או 8.5 אינץ' (Letter) (אינדיגו עד 50-70)

– יכולת הדפסה מצוינת לטקסטים ותמונות רגילות

– עלות הדפסה נמוכה יחסית לדפי הדפסה


פורמט רחב (Wide/Large Format):

– משתמש בגיליונות גדולים יותר כמו A2, A1, A0 או גדלים מותאמים אישית

– דורש מדפסות רחבות ייעודיות הנפוצות בתחום הפרסום והשילוט

– רוחב ההדפסה יכול להגיע עד כ-5 מטרים ואורך כמעט בלתי מוגבל

– יכולת הדפסת תמונות ברזולוציה גבוהה וגרפיקות מורכבות

– התמחות בהדפסת שלטים, פוסטרים, תצוגות, מדבקות וינילים למטרות שיווק ופרסום

– עלות גבוהה יותר הקשורה לחומרים, דיו והתחזוקה של מדפסות רחבות


בנוסף, פורמט רחב מציע אפשרויות הדפסה על חומרים מיוחדים כגון בדים, קנווס, מגנטים או חומרים קשיחים לשילוט. הוא גם כולל טכניקות הדפסה ייחודיות כגון הזרקת דיו פיגמנטי עמיד שמן, לטרה פרינט וסובלימציה.


לסיכום, פורמט רחב מאפשר הדפסה במימדים גדולים ובאיכות מוגברת במיוחד לצרכי פרסום ושילוט, בעוד פורמט רגיל מתאים יותר להדפסות מסמכים וגרפיקות קטנות יותר.

אנו במפעל נשמח לתת לכם מענה לגבי אתגרי ייצור שונים, אנו מבצעים גם שלטים מוארים התקנות בגובה עם מנופים וסנפלינג בקיצור את כל החבילה הדרושה עבורכם.