המפעל לוגו

הדפסת אלוקבונד – הכי תחרותיים בשוק ואספקה זריזה !

אולם ייצור שלטים והדפסות בפורמט רחב

אלוקובונד – החומר היעיל להדפסה ולמיתוג בתנאי חוץ.

בעידן התחרותי של ימינו, מותגים ועסקים נדרשים להתבלט בכל דרך אפשרית. הדפסה איכותית על חומרים ייחודיים היא אחת מכמה דרכים מרכזיות להשיג יתרון שיווקי פרסומי  משמעותי אל מו המתחרים שלנו. בהקשר זה, אלוקובונד בולט כחומר מצוין להדפסת מיתוג איכותית, בולטת ועמיד לאורך זמן.

מהו אלוקובונד?

אלוקובונד הוא אלומיניום דו שכבתי המשלב לוח אלומיניום בחלק החיצוני עם פנים של פלסטיק קשיח (fpl) . התוצאה היא חומר קל משקל אך חזק וקשיח במיוחד, בעל תכונות משמעותיות להדפסה (הצבע יושב עליו חזק) וניתן לחיתוך צורני מעוצב.

יתרונות ההדפסה על אלוקובונד:

1. חוזק ועמידות
הודות לליבת האלומיניום והציפוי הקשיח, אלוקובונד מציע חוזק מבני, עמידות לפגעי מזג אוויר ועמידות לכוחות חיצוניים כמו לחיצה וכיפוף. מוצרים מודפסים מאלוקובונד יכולים לשרוד שנים בתנאי שטח וחוץ.

2. אלוקבונד משקל
למרות החוזק הרב, החומר קל משקל באופן משמעותי משמשקלו המצופה. היחס בין חוזקו למשקלו מאפשר לנו ביצוע שלטים גדולים ונגישים יותר גם לנשיאה וגם להתקנה.

3. מרקם האלוקונד וניקיון המשטח
משטח האלוקובונד החלק והאחיד מאפשר הדפסה ברזולוציה גבוהה להפליא, עם צבעים עשירים וחיים (כולל תמונות ולא רק קווים ווקטורים). ההדפסה תיראה חדה ונקייה ללא כתמים או גרעון (כל עוד המדפסות עובדות כשורה -אבל אנחנו מדברים עליו כחומר גלם בהנחה שכל השאר תקין).

4. עמידות גבוהה
חומר האלוקובונד עמיד מפני השמש וגורמי מזג אוויר קיצוניים בתנאי חוץ. המראה הטרי והצבעוניות העזה של דיו ה-uv ישמרו לשנים של חשיפה לשמש, גשם, אבק וטמפרטורות קיצוניות.

5. קלות עיבוד
האלוקובונד ניתן לעיבוד מדויק באמצעות חיתוך סי אן סי (CNC) או מכונות נוספות בתחום החיתוך הצורני. אפשר לחתוך לכרסם ולעצב אותו לצורות וגדלים שונים בקלות יחסית ובדיוק רב.

6. ניקיון וסביבתיות
האלוקבונד חסר ריחות חריפים ואינו פולט כימיקלים מסוכנים במהלך ייצורו או הדפסתו. הוא מהווה אפשרות ירוקה יותר מחומרים מזהמים או רעילים נוספים.

יישומי האלוקבונד:

– שלטים ממותגים לחזיתות חנויות, קניונים ותערוכות.
– שלטים ותמרורי הכוונה לעסקים ואתרים שונים כגון גדרות מדברות לאתרי בניה הממותגות במדבקות ויניל או הדפסה ישירה על האלוקונבד.
– תצוגה ממותגת במרכזים מסחריים ואתרי תיירות.
– פרסום וקידום מכירות על מוצרים ייחודיים.
– תצוגה וויטרינות בחנויות, קניונים ותצוגות אומנות.
– שילוט ותמרורים עירוניים בצמתים ודרכים ציבוריות (ישנם גם תקנים שדורשים שילוט אלומיניום 2 ממ ויותר).

לסיכום:

הדפסה על אלוקובונד מאפשרת התאמות רבות של גדלים, צורות וסגנונות בהתאם לדרישות המיתוג. חשוב להיעזר בספקים מקצועיים המשתמשים בטכנולוגיות ההדפסה המתקדמות ביותר כמו הדפסת יו.וי, בחיתוך במכונות -CNC/ESKO. כך תוכלו להשיג מראה משגע לצד עמידות וחוזק חומר גלם מקסימליים.

אין ספק שאלוקובונד הוא החומר האולטימטיבי עבור כל מי שזקוק למוצרים ממותגים, בולטים וארוכי שנים. בין אם למטרות שילוט, פרסום, תצוגה או עיצוב, אלוקובונד מאפשר שילוב מנצח של יופי, דיוק, חוזק ואיכות. הוא גורם לסמלים ולוגואים להתבלט מאוד, כך שהמיתוג שלכם ייחשף בדרך סופר יעילה אל מול הלקוחות הפוטנציאלים שלכם.

אתם יותר ממוזמנים להכנס לערוץ היוטיוב שלנו ולהתרשם מהליכי היצור במפעל.