המפעל לוגו

גידור ממותג לאתר בניה

אולם ייצור שלטים והדפסות בפורמט רחב

עיטוף מבנים

עיטוף בניין שלם במיתוג לפי דרישה 

גדרות מדברות

הקמת גדרות מדבקות לאתרי בניה

גדרות מדברות (ממותגות) 

אתרי בנייה הם לרוב מוקדי פעילות שוקקי חיים, כאשר עובדים, ציוד הנדסי כבד, אבק וחומרים מסתובבים ללא הרף. נושא הבטיחות, והנראות בסביבות דינמיות אלו, הן בעלות חשיבות עליונה וכן גם החוק לגבי המיתוג של הגדר בלא מעט רשויות (בירושלים למשל תקבל צו הפסקת עבודה אם לא ביצעת את המיתוג על הגדר).גידור ממותג לאתר בניה הינו פתרון חדשני אחד שצבר תאוצה בשנים האחרונות הוא השימוש בגדרות ממותגות באתרי בנייה. גדרות אלו משרתות לא רק מטרות בטיחות לעוברים ולשבים אלא גם מציעות יתרונות רבים לחברות הבנייה ולמשקיעים באתר הבניה.

אז למה בכלל צריך גדרות הממותגות (גדרות מדברות) ?

בטיחות

גידור ממותג לאתר בניה הינו גדר בטיחותית אשר נמצא בראש סדר העדיפויות באתרי בנייה(מונעות פציעות מיותרות ותביעות לקבלן המבצע), ולגדרות ממותגות תפקיד מכריע בהבטחתה. גדרות אלו בנויות בדרך כלל מחומרים איכותיים (לוח מבודד או לוקבונד עם הדפסה ישירה או מדבקה עליו) ומחוזקות בעמודים תומכים. מה שמבטיח הצלחה גבוהה יותר שאנשים לא מורשים יישארו מחוץ לאזור הבנייה. בנוסף, הם עוזרים לשמור על ציוד וחומרי בנייה שיהיו מאובטחים מפני גניבות וונדליזם, ומפחיתים את הסיכון לעיכובים שלא מתוכננים בפרויקט והפסדים כספיים עתידיים ועכשוויים.

נראות שיווק ומיתוג: 

דרות ממותגות יכולות לשמש כלי פרסום רב עוצמה עבור חברות בנייה שיכולות לבצע פרסום על הגדר באמצעות מדבקות מודפסות לחברות שנותנות שירות באתר הבניה כגון: חברות מטבחים וכדו'. על ידי הצגת הלוגו של החברה, פרטי התקשרות ופרטי הפרויקט, גדרות אלו מתקשרות ביעילות מידע חיוני עם העוברים ושבים. הם יכולים לעזור ולהעלות את המודעות לפרויקט הבנייה המתמשך ולחברות המעורבות, ולשפר את התדמית והמוניטין הציבורי שלהם וכן זה משפה את פני העיר ונותן מענה גם לאינטרס של העירייה או הרשות המקומית.

לגדרות המדברות כמה יתרונות ואלו חלק מהם:

פרסום המותג:

 חברות בנייה יכולות להשתמש בגדרות ממותגות כדי להגביר את הכרת המותג שלהן בתוך האוכלוסיה המקומית. גדרות אלו פועלות כשלטי חוצות גדולים וניידים המושכים את תשומת הלב של הולכי רגל, נהגים ולקוחות פוטנציאליים העוברים ליד אתר הבנייה. לאורך זמן, הנראות המוגברת הזו יכולה להוביל להיכרות ואמון המותג, שיכולים להיות מכריעים בהבטחת פרויקטים עתידיים.

שיווק וקידום החברה המבצעת: 

גדרות ממותגות מציעות הזדמנות שיווק משתלמת. הם משמשים פלטפורמה מצוינת להצגת יכולות החברה, פרויקטים קודמים ופרטי התקשרות. חברות בנייה יכולות למנף את שטח הפרסום על גדרות אלה כדי לפרסם את שירותיהן לקהל רחב יותר ולמשוך לקוחות פוטנציאליים שעשויים לחפש קבלני בנייה.

והכי חשוב זה שטח פרסום ענק והוא ללא תשלום (ללא אגרה של הרשויות המקומיות או העירייה) כי הוא "בבעלות" הקבלן המבצע.

עמידה בתקנים ורגולציה:

 באזורים רבים, אתרי בנייה נדרשים להציב גדרות מטעמי בטיחות ואבטחה. שימוש בגדרות ממותגות מבטיח עמידה בתקנות המקומיות ובמקביל מציע הטבת קידום מכירות נוספת. המשמעות היא שחברות בנייה יכולות לעמוד בהתחייבות החוקית ובו זמנית להגביר את מאמצי השיווק שלהן.

התאמה אישית של המיתוג לצורך השיווקי: 

ניתן להתאים גדרות ממותגות בהתאם לצרכים הספציפיים ולהעדפות המיתוג של חברות הבנייה. מסכמות הצבעים וסמלי לוגו ועד לגרפיקה אינפורמטיבית, לחברות יש את הגמישות להתאים את גדרות אלו לטעמן. התאמה אישית זו מאפשרת חזות מגובשת ומקצועית לאורך כל פרויקט הבנייה.

עמידות ושימוש חוזר (בחלק מהמקרים):

 גדרות ממותגות בנויות כדי לעמוד בפני הקשיים של סביבת אתר בנייה. הם עשויים בדרך כלל מחומרים עמידים כמו מתכת או ויניל, מה שמבטיח שהם נשארים שלמים ויעילים לאורך כל משך הפרויקט. בנוסף, גדרות אלו ניתנות לשימוש חוזר בפרויקטים מרובים, מה שמספק ערך לטווח ארוך בהנחה והשתמשת בחומרים העומדים בפירוק והרכבה חוזרת.

לסיכום:

גדרות ממותגות באתרי בנייה הן יותר מסתם גדרות בטיחותיות, הם נכסים רב תכליתיים שיווקיים פרסומיים, המציעים יתרונות בטיחות, אבטחה ונראות תוך שהם משמשים ככלי שיווק ומיתוג ללא תשלום נוסף על שטח הפרסום. חברות בנייה יכולות לשפר את המוניטין שלהן, לקדם את השירותים שלהן ולהבטיח ציות לרגולציה על ידי שימוש בגדרות המעוצבות בהתאמה אישית.

בתחום הבניה המשגשג על מוניטין ואמון הצרכנים, גדרות ממותגות בולטות כדרך יעילה להשאיר רושם על הקהילה ועל הלקוחות הפוטנציאליים. ככל שחברות בנייה ממשיכות לחפש דרכים לבדל את עצמן בשוק תחרותי (הענף המשפיע ביותר בישראל), גדרות ממותגות מתגלות כהשקעה רבת ערך המציעה יתרונות לטווח הקצר ולטווח הארוך למפרסם.

 

אנו נותנים שירות בכל הארץ מהצפון לדרום כולל כמובן: גדר מדברת תל אביב, ירושלים, הרצליה, חולון, ראשון לציון ועוד….