המפעל לוגו

שטיח פיויסי צורני -מחירים סופר תחרותיים !

אולם ייצור שלטים והדפסות בפורמט רחב

שטיח פיויסי צורני -מחירים סופר תחרותיים !

אולם ייצור שלטים והדפסות בפורמט רחב

הדפסת שטיחי PVC וחיתוך צורני במפעלנו

אנו במפעל מתמחים בהדפסת שטיח פיויסי וחיתוך צורני של השטיחים הללו, המכונים גם "לינולאום". תהליך ההדפסה מתבצע באמצעות מכונת UV מתקדמת, המשתמשת בהזרקת דיו עמיד. הדיו מתייבש בזמן ההדפסה בעזרת מנורות UV המדמות קרינת UV ברמת עוצמה גבוהה בהרבה מזו שהאדם מרגיש בקיץ.

שטיח פיויסי טכנולוגיית ההדפסה

הדפסת שטיחי ה-PVC במפעלנו מבוצעת על ידי מכונות UV מתקדמות במיוחד, המאפשרות הזרקת דיו בעל עמידות גבוהה. תהליך הייבוש המהיר של הדיו מתבצע באמצעות מנורות UV חזקות המדמות את רמת קרינת ה-UV, רק בווליום גבוה בהרבה ממה שאנו בני האדם מרגישים בקיץ. טכנולוגיה זו מאפשרת לנו להדפיס באיכות גבוהה מאוד, וליצור שטיחים מרהיבים ומדויקים בכל גודל וצורה.

הייחודיות של טכנולוגיית ההדפסה שלנו היא בכך שהיא מאפשרת הדפסה ישירה על חומר הגלם, מה שמבטיח דיוק רב בכל פרט ופרט. האיכות נמדדת ב-DPI (Dots Per Inch), ראשי תיבות המצביעות על כמות הנקודות לאינץ מרובע שהמכונה מדפיסה על החומר. השימוש במספר ראשי הדפסה מאפשר לנו ליצור הדפסות איכותיות ביותר, ללא הגבלת צבעים. כל צבע מורכב מראשי הדפסה משלו, ומהמגוון של ארבעת צבעי היסוד אנו מסוגלים להפיק את כל מנעד הצבעים הקיים.

חיתוך שטיח פיויסי צורני מותאם אישית

אנו מציעים גם שירות של חיתוך צורני מותאם אישית של שטיחי ה-PVC והראנרים לשולחן. כל שטיח או ראנר לשולחן המודפסים במפעלנו יכולים לעבור במכונה נוספת לבקשת הלקוח, לצורך חיתוך צורני לעגול או לכל צורה אחרת על פי דרישה ספציפית. השירות המותאם אישית הזה מאפשר ללקוחותינו לקבל מוצר ייחודי ומותאם בדיוק לצרכיהם.

השטיחים הללו אינם רק פתרון עיצובי מצוין אלא גם תורמים לבטיחות. בעובי של כ-2.2 מ"מ, השטיח יכול לספוג חלק מהמכה במקרה של נפילה, מה שתורם לבטיחות בחדרי ילדים. השילוב בין עיצוב ייחודי ובטיחות הופך את השטיחים שלנו למוצר מועדף בקרב משפחות רבות.

איכות ושירות

אנו במפעלנו גאים באיכות ההדפסה והשירות שאנו מעניקים ללקוחותינו. העבודה עם מכונות מתקדמות והידע הנרחב של צוות המעצבים שלנו מאפשרים לנו לספק מוצר באיכות בלתי מתפשרת. כל הדפסה נעשית בקפדנות רבה, תוך הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר, כדי להבטיח שהמוצר המוגמר יהיה מושלם.

באמצעות המעצבים שלנו, צוות הקריאטיב והניסיון של הפורטל בשוק, אנו יכולים לגרום לשלט שלך לבלוט יותר מכל שאר המתחרים. תוסיף לכך גרפיקה איכותית, כיתוב מושך ותאורה ויש לך פרסומת מעולה! אם זה לעסק, לחנות או אפילו למשרד, שלטים הם לכל מטרה ואנו יודעים לעמוד בכל יעד אשר יציבו לנו. פורטל השלטים עובד בפריסה ארצית וניתן למצוא אותנו גם בעיר מודיעין והסביבה שלה. לשמיעת מבצעים, מחירים וייעוץ עליך להשאיר את הפרטים באתר האינטרנט שלנו או ליצור קשר עם נציג טלפוני אשר יישמח לסייע לך בכל שעה ובכל נושא.

עבודה עם מפיצים וחנויות

אנו במפעל עובדים עם מספר חנויות ומפיצים ברחבי הארץ לשיווק שטיחי ה-PVC והראנרים לשולחן. השותפים שלנו מגיעים ממגוון רחב של סקטורים ומגזרים שונים, דבר המאפשר לנו להגיע לקהל יעד מגוון ולספק פתרונות עיצוב ובטיחות לכל לקוח.

המחויבות שלנו לאיכות ולשירות מעולה היא זו שהופכת אותנו לבחירה הראשונה עבור רבים. אנו שואפים תמיד לחדש ולהתאים את מוצרינו לצרכים המשתנים של לקוחותינו, ולהציע פתרונות מותאמים אישית ברמה הגבוהה ביותר.

טיפים לבחירת שטיח פיויסי

  1. התאמה לגודל החדר: לפני שאתם בוחרים שטיח, מדדו את גודל החדר וודאו שהשטיח מתאים לגודל ולפריסה של החדר.
  2. בחירת צבעים: התאימו את צבעי השטיח לעיצוב הכולל של החדר. צבעים בהירים יכולים להגדיל את תחושת המרחב בחדר קטן, בעוד צבעים כהים יכולים להוסיף עומק ותחכום לחדר גדול.
  3. בחירת דוגמאות: בחירת דוגמאות מעניינות ומודרניות יכולה להוסיף אופי וסטייל לחדר. עם זאת, חשוב לשמור על איזון ולא ליצור עומס ויזואלי.
  4. בטיחות: וודאו שהשטיחים שאתם בוחרים הם בעובי מתאים, כך שהם יכולים לספוג מכות ולמנוע פציעות במקרה של נפילות.

דעה אישית

כאדם שעובד בתעשייה זו שנים רבות, אני יכול לומר בביטחון מלא ששטיחי ה-PVC הם בין הפתרונות הטובים ביותר לעיצוב ובטיחות הבית. היכולת לשלב בין איכות הדפסה גבוהה, עמידות ושירות מותאם אישית הופכת את העבודה במפעל שלנו למרגשת ומספקת. אני גאה להיות חלק מצוות שמספק מוצרים באיכות בלתי מתפשרת ושעוזר ללקוחותינו לשדרג את המרחבים הפרטיים והציבוריים שלהם.

לסיכום, אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו לקבלת מידע נוסף ולהתייעצות. נשמח לסייע בכל שאלה ובקשה, ולהבטיח שתקבלו את המוצר המושלם עבורכם.

הכנסו לערוץ היוטיוב שלנו