המפעל לוגו

שלטים מוארים בירושלים כולל התקנה על הבניין !

אולם ייצור שלטים והדפסות בפורמט רחב

המפעל – שלטים מוארים בירושלים

שלטים מוארים בירושלים תל אביב וישראל בכלל, כיום אנו במפעל מייצרים את כל סוגי השלטים הקיימים בשוק. אם אתם באמת יצירתיים אתגרו אותנו ואנו נשב יחד על השלט המושלם תוך כדי תכנון יחד איתכם הלקוחות שלנו, ויחד אנו נרכיב עבורכם את השלט המושלם.

המפעל מבצע שלטים בכל הארץ מהדרום הרחוק ועד לצפון. אנו מבצעים עבודות גם מרחוק בשלב ההתחלתי של תכנון והזמנת השלט עם הלקוח, בכדי להקל על ההתקדמות ולאחר מכן כמובן נגיע פיזית למקום עם צוות המתקינים שלנו. בכדי לבצע – שלטים מוארים בירושלים, ובמקום העסק של הלקוח בכל עיר ועיר, תל אביב, נהריה, אילת וכו'.

אנו לא מוגבלים בגודל שלט או גובה התקנה, אנו מבצעים את כל מה שהתחום שלנו מציע, ומתאמצים ועושים כל שביכולתנו שהשירות, האיכות והמחירים שאנו מספקים לכם הלקוחות יהיו לשביעות רצונכם ויהיו תחרותיים והוגנים.

שילוט מואר מחירים

מחירי השילוט לעולם לא יהיו זהים בין ספק לספק וזה נובע מהסיבה הברורה שכל ספק יש לו את איכות החומרים איתם הוא עובד. יש לו מחירים שונים אצל היבואנים לפי כוח הקניה שלו, וכמובן שכל ספק רוצה להרוויח אחוזים שונים על אותו השלט, שלטים מוארים בירושלים או בתל אביב ובכל מקום יעלו במחיר זהה.

 

חומרי גלם לשילוט עם תאורה

החומרים בהם נשתמש לרוב בשלטים הם חומרים כגון: פי וי סי, פרספקס, אלומיניום, לוקבונד, לדים לתאורת השלט, וקונסטרוקציות ברזל. עם החומרים הרשומים כאן אנו יכולים לבצע את רוב סוגי השלטים, אך יש סוגי שילוט שידרשו מאיתנו שימוש בחומרים נוספים כגון זכוכית ועץ ועוד.

חשוב לדעת שכל העבודה ניתנת להיעשות בצורה ידנית או על ידי מכונות מיועדות לתחום השלטים. אנו במפעל מבצעים שילוב של השניים אך לרוב המכונות יעשו את רוב עבודה ובכך חסכנו כוח אדם ולכם חסכנו עוד עלויות מיותרות שבמרומות אחרים הייתם משלמים עליהם לא מעט כסף.

היתרון הנוסף והברור עבודה איכותית ומדויקת של מכונת חיתוך וחריטת שלטים מיועדת יוצרת גימור מושלם לעומת עבודה ידנית.

אנו מלווים את הלקוחות ביצור שלטים מוארים בירושלים, תל אביב, אילת, צפת ועוד. משלב הרעיון ועיצוב השלט דרך הגעה למקום ולקיחת מידות לשלט המבוקש דרך תהליך היצור שאתם מוזמנים להיות עדים אליו ועד להתקנה הסופית וביצוע פיניש לשלט. אנו אמנם יושבים בירושלים אך לא מבצעים רק לירושלמים אלא גם לתל אביב, חיפה, נתניה, באר שבע ובכלל ישראל.

 

סיכום נושא שלטים עם תאורה

שלטים מוארים הם כלי שיווקי ופרסומי עוצמתי שיכול למשוך את תשומת לבם של לקוחות פוטנציאליים. עם זאת, כמו בכל אסטרטגיה שיווקית, גם לשלטים אלו יש יתרונות וחסרונות עליהם חשוב לתת את הדעת. בסיכום זה נסקור את החששות העיקריים של לקוחות לגבי שלטים מוארים וכיצד התעשייה מתמודדת עם חששות אלו.

החששות – בהזמנת שלטים מוארים

חשש מרכזי שלקוחות רבים מעלים הוא נושא השפעתם הסביבתית. לכאורה, שלטים מוארים צורכים המון חשמל ומכאן שהטביעה הפחמנית שלהם עלולה להיות גבוהה. חשש נוסף קשור לציוד החשמלי עצמו ואפשרות של זיהום. כללית, יש חשש שהרצון להבליט את העסק בא על חשבון איכות הסביבה.

בנוסף, לקוחות מוטרדים גם מהשפעה אסתטית שלילית אפשרית על המראה של הסביבה הציבורית והסביבה הטבעית. שלטים מוארים ודולקים לאורך שעות הלילה עלולים ליצור מטרד חזותי ורעש ויזואלי, במיוחד באזורים שקטים. פגיעה אפשרית בנוף הפסטורלי מוסיפה לחששות אלו של הלקוחות שלנו. 

חשש אחרון שלקוחות מציגים הוא עלויות החזקה גבוהות לשלטים מוארים. לא רק הציוד החשמלי עצמו, אלא גם עלויות החשמל, התחזוקה והתיקונים עלולים להיות גדולים ולהפוך את השקעת ההון הראשונית למטרד ולא יעילה עבורנו בעלי העסקים. 

פתרונות  לתחום השלטים

אך למרות החששות הללו, התעשייה של השלטים מציעה פתרונות יצירתיים:

ראשית, חברות בעולם פיתחו תאורה חסכונית בצריכת חשמל, גם עם נורות לד וכן מקורות תאורה חלופיים. כמות קטנה של צריכת חשמל מקטינה את הטביעה הפחמנית והעלויות. 

שנית, תעשיית השילוט פועלת לשמירה על אסתטיקה ציבורית. היא עובדת בשיתוף פעולה עם רשויות מקומיות על מנת למקם את השלטים המוארים בדרכים שלא יפריעו לחיים השקטים. קיימים גם מגוון סוגי שלטים שפעילותם ניתנת לכיבוי או שהם מבוקרי עוצמה, כך שניתן לחסוך באנרגיה בזמנים מסוימים.   

לבסוף, התעשייה פיתחה דרכים למזער את עלויות התחזוקה והתיקונים של השלטים.

ככלל, תעשיית השילוט המוארת מכירה בחששות הבריאות, הסביבה והעלויות של לקוחותיה ועובדת קשה למזער חששות אלו. צריכה יעילה של חשמל, שמירה על סביבה נאה, בטיחות תאורה ותחזוקה חסכונית הן שיקולים רציניים עבורנו בעלי העסקים.

אנו מסוגלים לתת לכם פתרונות מצוינים לא רק בשלב התכנון אלא גם בשלב ההתקנה שכמעט תמיד יהיו בשלב זה הפתעות.

 המפעל בירושלים ישמח לתת לכם הלקוחות שירות מצוין לארח אתכם לקפה ואף לתת לכם להתרשם בעצמכם ממגוון המכונות שלנו.

 המפעל ירושלים – כל סוגי השילוט , שלטים בירושלים, שילוט אותיות הילה בירושלים.

כנסו לערוץ היוטיוב שלנו והתרשמו מהליך יצור השלטים במפעל