המפעל לוגו

שמשונית מודפסת לעסק או למשרד פרסום

אולם ייצור שלטים והדפסות בפורמט רחב

שמשוניות מודפסות

שמשוניות מודפסות לעסק זהו פתרון שיווקי יעיל מאוד ואם אנו רוצים לתת לעסק שלנו חשיפה מרבית והצגה בולטת ברחובות העיר, הדפסת שמשוניות היא הפתרון המושלם. במאמר זה נכיר את כל הפרטים החשובים על שיטת הפרסום המצליחה הזו.

מהן שמשוניות?

שמשונית הינה חומר גלם ממשפחת הpvc אשר מגיעה עד למידות ענק המתאימות לעיטוף בניינים שמתקינים אותם באמצעות מנופים וצוותי סנפלינג, וכן פרסום של עסקים ו משרדים . המטרה של שלטים אלו היא למשוך את תשומת הלב  של עוברי האורח. בנוסף גם להציג את המותג או המסרים השיווקיים שלכם באופן סופר בולט וצבעוני. כך תוכלו לגייס לקוחות חדשים בקלות.

חומרי שמשוניות איכותיים

כדי שהשמשוניות יוכלו לתת לכם חשיפה ארוכת טווח, חשוב להשתמש בחומרים עמידים ואיכותיים כגון שמשונית "coated". ישנם חומרים נוספים אצלנו במפעל כגון: ויניל שעמיד לתנאי מזג אוויר קיצוניים, בדי סאטן ודגל המודפסים באמצעות מדפסות UV ועוד. אלו מבטיחים שהמוצר יהיה עמיד לאורך זמן.

טכניקות הדפסת השלט

כדי להפיק שלטים בגדלים גדולים ובאיכות גבוהה, משתמשים בהדפסת uv כיום זה כמעט סטנדרט. ההדפסה מתבצעת על מדפסות רחבות בטכנולוגיית הזרקת דיו המאפשרות הדפסה ברזולוציה גבוהה ובצבעים דומיננטים. כך תיהנו משלט פרסומי איכותי ומרשים.

מיתוג שלט שמשונית יצירתי ובולט

אחד היתרונות הגדולים של שמשוניות הוא שהן מאפשרות גמישות רבה בעיצוב. אפשר לשלב גרפיקה, צילומים ומסרי פרסום יצירתיים המותאמים אישית ובמיוחד לעסק שלנו. כך נוכל למשוך תשומת לב משמעותית ונבליט את היתרונות הייחודיים שלנו אל מול המתחרים.

סיכום:

שמשוניות הן דרך מדהימה להעלות את רמת החשיפה של העסק שלכם בצורה יעילה ובולטת. אם תשלבו בין חומרים איכותיים, טכניקות הדפסה מתקדמות, עיצוב יצירתי ומיקום אסטרטגי – תוכלו ליהנות מפרסום חוצות ברמה גבוהה במחיר שווה לכל כיס. אז בחרו את שירותי ההדפסה המתאימים ביותר ותנו לעסק שלכם את החשיפה שהוא מגיע!

פרטים טכנים על שמשונית

המחירים של שמשוניות נעים בין 25 למטר (שאנו משמשים כתחנת שירות לעסקים בלבד לכמויות וריטיינירים חודשיים

ועד ל75 שח למטר שמשונית ללקוחות פרטיים

בין המחירים הללו הכל תלוי כמויות וריטיינרים

שמשוניות מגיעות מגודל של סמ בודדים ועד לעיטוף מבנים של אלפי מטרים

שלטי חוץ 

גדרות מדברות

שלטי חוצות

שלטי פרסום על בניינים

שלטי קמפיינים

הדפסת שמשונית ביצוע קיפול לחיזוק וטבעות אופציונאלי רצועות חיזוק מסביב לשמשונית בכדי שיהיה אפשר להגביר את העומס עליה בזמן התליה

המחירים אינם כוללים משלוח והתקנה

המחירים אינם כוללים מעמ