המפעל לוגו

שלטי ענק לבניינים ושלטים מוארים

אולם ייצור שלטים והדפסות בפורמט רחב

שלטי ענק לבניינים ושילוט מואר – הדרך היעילה לפרסם את העסק שלך.

בעידן העסקי תחרותי של ימינו, חשוב מאוד שעסקים ימצאו דרכים להיות יצירתיים ולהבליט את המותג או העסק שלהם. אחת הדרכים היעילות והאפקטיביות ביותר לכך היא שילוט מואר. במפעל פורמט רחב בע"מ, אנו מתמחים בייצור שילוט מואר איכותי המעניק לעסק שלך נראות מרבית וסופר יעילה שיווקית.

יתרונות השילוט המואר בשלטי ענק על בניינים

שילוט מואר בולט לעין ואף משכנע לקוחות פוטנציאליים לצרוך את המוצר שלנו בייחוד אם השלט הוא מואר ואף נראה למרחוק ובשעות הלילה. הוא מעניק תחושה מקצועית ורצינות של העסק, ותחושה מודרנית וממוקדת ויוצר זיכרון מותג חזק בקרב הצרכנים והלקוחות. בנוסף, שלטי ענק לבניינים מעבירים מסר של נוכחות אקטיבית ופעילות מתמשכת כלומר זה שיכול להיות חשוב לכלל העסקים ובפרט בענפי המסעדנות ואף הקמעונאיות והבידור.

חומרים איכותיים לשלטים על בניינים ועיצובים מורכבים ומרשימים

במפעל פורמט רחב בע"מ, אנו משתמשים בחומרי גלם איכותיים ביותר כמו פי.וי.סי (פלרם), קאפות, מדבקות ויניל חזקות (אורפול וחברות נוספות) אולם אנו מציעים גם מדבקות סיניות לקמפיינים קצרים בכדי שנוכל לחסוך לכם בעלויות. בנוסף שמשוניות בעמידות משתנה לפי סוג וגרמז. הצוות אצלנו ייצר עבורכם שילוט ייחודי לפי הצרכים, הדרישות והאופי של העסק שלכם. בין אם זה שלטי ענק לבניינים או שילוט מואר לחנות, לוגו מטריף על קיר החוץ של המשרד או אלמנט אומנותי מואר לקיר, אנו מספקים פתרונות שילוט מקצועיים יצירתיים ויוצאי דופן.

מחירים תחרותיים ואספקה מהירה

כאחד המפעלים המובילים לייצור בפורמט רחב בסך הכל אנו מצליחים להציע מחירים אטרקטיביים במיוחד לעבודות גדולות וכמויות גדולות. עם הציוד שאנו מחזיקים בתחום ההדפסה והחיתוך המתקדם ביותר במפעל שלנו, אנו יכולים לייצר שילוט מואר מרשים ללא פשרות על איכות, ואת זה נייצר זריז עבורכם.

אז אם אתם רוצים להפוך את העסק שלכם למוכר, ממותג, ושתמיד יבלוט על המתחרים שילוט מואר הוא ההשקעה הנכונה עבורכם. צרו איתנו קשר ונעזור לכם לתכנן ולייצר את השלט הבא שלכם.

 

הוספנו סרטון בכדי להראות חלק מהיכולות שלנו בתחום השילוט המואר: