המפעל לוגו

מדבקות לרצפה

אולם ייצור שלטים והדפסות בפורמט רחב

המפעל – מדבקות לרצפה בירושלים והסביבה

 

המפעל הינו אולם היצור ובית המלאכה אחד מהמתקדמים בירושלים, כחלק ממגוון המוצרים הרבים והייחודים שלנו אנו מציעים גם ביצוע של עבודות בתחום המדבקות, מדבקות הקיר, מדבקות ולמינציה לרצפה, מדבקה לרכב, ומדבקות לעיטוף משאית שלמה ועוד….

סוג המדבקה שאנו מבצעים במפעל הינה מדבקת ויניל (חומר ממשפחת הפלסטיק בעל יכולות גמישות גבוהות בהרבה משל מדבקת נייר) סוג המותג של המדבקה הינו אורג'ט של חברת אורפול הגרמנית והאיכותית.

ישנם סוגי מדבקות המגיעות עם אחריות על ההדבקה שהיא לא תתקלף בטווח זמן של שנתיים עד שלוש בערך, תלוי בסוג המדבקה המדוברת ובתקציב שיש לכם לשים על אותה המדבקה.

מדבקות רצפה זהו תחום בפני עצמו והוא תחום לא זול מהסיבה הפשוטה שמדבקה עם למינציית רצפה הינה מדבקה עם אחריות נגד החלקה, בדיוק עכשיו הבהרנו שאנו מתעסקים עם מדבקות ממשפחת הפלסטיק מדבקות הויניל, וכשמים באים במגע עם המדבקה מה שנוצר הוא משטח רטוב וחלק ולכן אנו נמליץ בצורה חדה שכל מדבקה שדורשת הדבקה על הרצפה תעבור מניפולציה של למינציה המותאמת לרצפה, סוג ההדפסה אינו משתנה והוא הדפסה בטכנולוגיה סולבנטית או בטכנולוגיית UV תלוי בהעדפה אישית של מזמין המוצר ובתקציבו, איכות ההדפסה היא באיכות על של 1440 DPI בשני האופציות המוצעות, רק שבאופציית ההדפסה על הUV יש אפשרות להדפיס גם צבע לבן בניגוד לטכנולוגיה הסולבנטית ששם המדבקה בצבע לבן והמכונה מדפיסה את 4 צבעי היסוד.

ביצוע הלמינציה למדבקת הרצפה הינה מבוצעת על ידי מכונת למינציה המותאמת ללמינציה קרה (למינציה עבה הנדבקת למוצר ללא חום) אך המכונה נותנת חיזוק על ידי מכת חום לטובת הצמדה מושלמת של הלמינציה למדבקת הרצפה המדוברת.

 

המפעל מציע עוד הרבה סוגי מדבקות כפי שפרטנו בתחילת העמוד, אך מלבד זה אנו מבצעים גם חיתוך צורני של מדבקות אלה על ידי פלוטר חיתוך צורני אוטומטי המבצע חיתוך בעזרת סכין, וישנה מכונה לחיתוך בלייזר במפעל וכן מכונה לחיתוך צורני הסי אן סי (מכונת חיתוך אוטומטית במקדח הנעה על 3 צירים X,Y,Z).

בנוסף לזה אנו מציעים שירותים של הדפסה על זכוכית ובכלל הדפסה על חומרים קשיחים והדפסות של חומרים המגיעים בגלילים כגון: מדבקות, נייר, נייר סינטטי/ נייר פי וי סי, שקף, קנבס ועוד…

 

המפעל – מדבקות רצפה בירושלים, חיתוך בלייזר בירושלים, חיתוך צורני, והדפסה על זכוכית וקרמיקה

אתם מוזמנים להציץ בערוץ היוטיוב והטיקטוק להתרשם מתהליכי עבודה במפעל