המפעל לוגו

הדפסת מדבקות לעסק מחירים מוזלים ואספקה מהירה !

אולם ייצור שלטים והדפסות בפורמט רחב

מדבקות ויניל לצורך שיווקי:

הדפסת מדבקות לעסק הן כלי משמעותי בעולם הפרסום והמיתוג, והמדבקות המיועדות להדבקה על משטחים שונים ומגוונים הינן חלק בלתי נפרד מתחום ההדפסה בפורמט רחב. כמעט בכל מקום שאנחנו מסתובבים, אנו נתקלים במדבקות וניל – ברחוב, במשרד, בחנות, ואפילו ברכבים. הסיבות לכך הן מרובות, אך העיקר הוא היכולת של המדבקות להעביר מסר, ליצור זיהוי ברור של המותג, ולשדר איכות ומקצועיות.

הישומים של מדבקות ויניל:

מדבקות המיועדות להדבקה על משטחים כגון: חלונות, דלתות, מכוניות, שלטי רחוב, ועוד, נקראות מדבקות ויניל. הן נעשות מחומר ויניל איכותי (ישנם כמה סוגי חברות המייצרות מדבקות מגרמניה ועד לסין הרחוקה), וההדפסה נעשית על גבי חומר ויניל באמצעות טכנולוגיות מתקדמות המיושמות בפועל על ידי הזרקת דיו ממכונות RTR -גליל לגליל ומכונות קומבו והייבריד.

מדבקות קיר – השימושים השונים:

מדבקות ויניל מתאימות למגוון שימושים רחב מאוד בין אם זה בעולם הפרסום, עיצוב חדרי הילדים, או שיווק עסקים. הן משמשות למיתוג עסקי, פרסום, קידום מכירות, וגם לצורך עיצוב פנים וחיצוני של מקומות מסחריים ומגורים ובכלל חללים מעוצבים. מדובר בכלי יעיל ואיכותי הנותן ללקוח פרסום נייח או נייד, אגב לחדרים או חללים מעוצבים יהיה מומלץ להתמש במגוון פתרונות הקיימים אצלנו מחומרים הנקראים פיויסי (PVC) ועד לגופי תאורה למתחמים אשר אנו יכולים לבצע במפעל.

איכות ההדפסה 

מדבקות ויניל מספקות כפלטפורמה  לאיכות הדפסה גבוהה מכיוון שויניל לא כמו נייר לא סופג את הדיו לתוכו . יכולת ההדפסה הגבוהות היום מאפשרת העברת צבעים חיים, טקסט ברור, ואפשרויות רבות של גווני הדפסה מגוונים. התמורה המרשימה בין איכות למחיר הופכת את המדבקות הוויניל לבחירה חכמה לשימושים רבים.

עמידות –

מדבקות ויניל עמידות בפני מזג אוויר קשה, קרני UV, ושאר תנאים של OUT_DOOR. הן עמידות לשנויי טמפרטורה, לגשם, ולשמש. בזכות העמידות הזו, הן מתאימות לשימוש בכל מקום, בין אם מדובר בחלל פנימי או חיצוני בנוסף חשוב לזכור ולציין שבימים קרים (הפרש של 10-15 מעלות בין היום ללילה, לא כדאי לבצע התקנה בקירות המושפעים מהקור כי עקב התכווצות של המדבקה היא יכולה להתנתק מהמשטח שהודבקה עליו) לכן יהיה מומלץ להשאיר מסגן דולק על חימום לאורך של כ 72 שעות בחדר, לאחר מכן זה כבר לא ישפיע על המדבקה, ובגלל סיבה זו בקיץ מאוד קל להדביק כי החום גורם למדבקה להיות גמישה בזמן ההדבקה ובימים שאחר כך ולהתפס בצורה יוצאת דופן על המשטחים השונים, בנוסף ישנם צבעים הקיימים בשוק הדוחים אבק וכו וחלק מהם גם דוחים מדבקות אז מומלץ מאוד להתחשב בנתון זה לפני ביצוע ההדבקה על המשטח.

סיכום:

מדבקות ויניל – הן המוצר הזול ביותר כיום ולכן היעיל ביותר פר העלות שלהם ללקוח בתחום הפורמט הרחב לביצוע של פרסום ללקוח. 

מדבקות ויניל הן בחירה איכותית ומגוונת למגוון שימושים. הן מספקות מוצר פרסומי מרהיב, עמידות לתנאי סביבה שונים, כולל לתנאי חוץ, ושומרות על איכותן לאורך זמן. 

מדבקות ויניל נמצאות בשימוש נרחב בעולם הפרסום והעיצוב, יכולות ההדפסה המתקדמות כיום הינן בחירה חכמה לכל מי שרוצה ליצור מראה מושלם ולהעברת מסר שיווקי וחזותי ברור

 

אנו במפעל מייצרים בישראל את מדבקות הויניל עבור לקוחות אך גם נותנים אפשרויות של יבוא מוצרים בתחום הפורמט רחב ואף מעבר לטובת מגוון תחומים שבהם אנו עובדים ביבוא