המפעל לוגו

מתקני תצוגה בירושלים

אולם ייצור שלטים והדפסות בפורמט רחב

המפעל – מתקני תצוגה בירושלים והסביבה

 

מתקני התצוגה הינם מתקנים שיווקיים או פרסומיים אשר מותאמים לעבור ממקום למקום בהרכבה ופירוק פשוטים חלקם יותר וחלקם פחות, משתמשים בהם בתערוכות וכנסים ואף בהשקות, ניתן לבצע ממתקני התצוגה גבי במה כולל אפשרות תאורה וחיבורים לחשמל, הם בנויים מחומרים קלים פיסית ולכן מקלים על יכולת הנשיאה וההרכבה שלהם.

 

מגוון סוגי מתקני תצוגה קיימים בשוק ממתקן המולטי קיוב ועד למתקן הפופ אפ המגיע עם תאורה מותאמת המאירה את הגרפיקה השיווקית היושבת על מתקן זה, מתקני התצוגה יגיעו לרוב מפורקים בתוך התיק או הארגז המיועד שלהם, ישנם מתקנים קבועים וישנם מתקנים מודולרים, המסוגלים לשנות את גודלם לפי גודל ההדפסה הרצויה, והתהליך הזה נעשה בצורה פשוטה המיועדת גם לאנשים שלא מבינים כל כך בהתקנות והרכבות, החברות שמיצרות אותם הבינו את הכלל הזה והנגישו את מתקני התצוגה לציבור הרחב.

 

מלבד המתקנים הללו שמיובאים ממדינות כאלו ואחרות בעלי העסקים מציעים גם בניית מתקני תצוגה בהזמנה אישית, אלו מתקני תצוגה המיוצרים לפי הזמנה ספציפית של הלקוח הן במידות והן בתאורה המבוקשת אפשר להכין בתחום הזה כל מה שרק אפשר להעלות על הדעת והכל תלוי תקציב, ישנם מתקני תצוגה המגיעים לגדלים משוגעים של עשרות מטרים רבועים וישנם מתקני תצוגה המתחילים מאיזור המטר רבוע ואף הרבה פחות, דוגמת הרולפ A4, זהו רולאפ מיוחד המותאם לגודל של 21X29.7.

 

מתקני התצוגה המיובאים לרוב יהיו זולים משמעותית ממתקן תצוגה בהזמנה אישית מכיוון שכמו בכל תחום גם בתחום מתקני התצוגה והשילוט כשמבצעים יחידה אחת או מבצעים 100 יחידות מחיר היצור של כל יחידה ירד משמעותית וכך גם במקרה שלנו.

 

גם בתחום המתקנים של התצוגה ישנם הפרשי מחיר בין הספקים השונים ולכן מומלץ מאוד לבצע סקר שוק קטן לפני שמזמינים, וכמובן לנסות ולברר על איכות ההדפסה של העסק המייצר לנו את מתקני התצוגה