המפעל לוגו

חיתוך מתכות בירושלים

אולם ייצור שלטים והדפסות בפורמט רחב

המפעל –  חיתוך ועיבוד שבבי לאלומיניום בירושלים

 

אנו במפעל מבצעים מגוון סוגי חיתוך שונים למגוון סוגי חומרים, החל מחומרים רכים מאוד כגון: בדים, ספוגים, מדבקות, ונייר דרך חיתוך במכונת הלייזר שלנו של חומרים כגון עצים ופרספקס ועד לחיתוך מסיבי של אלומניום ולוקבונד.

לא מעט ממכונות הלייזר בשוק הירושלמי ובכלל בישראל לא מבצעות חיתוך מתכות בגלל שאינן מסוגלות, חשבנו על פתרון לבעיה זו והחלטנו להביא מכונת CNC המסוגלת לבצע חיתוך כזה, מכונה זו שונה באופיה ממכונת חיתוך בלייזר, בנוסף היא עובדת על עקרון שונה של חיתוך בשלושה צירים ולא שני צירים כמו מכונת הלייזר.

הCNC בשמה העברי נקראת  כרסומת או מכונת כרסוום מכיוון שהיא עובדת עם מקדח, המקדח המדובר מסוגל כמובן לנוע על משטח החיתוך לאורך ולרוחב אך מסוגל גם לבצע עליה וירידה וכאן אנו בעצם נכנסים לתחום של עיבוד שבבי, כשיודעים לנצל את כל היכולות של מכונה זו באמצעות תוכנות של בניית קבצי תלת מימד אין סוף לסוג המוצרים שהיא מסוגלת לייצר ולעבד ולגלף לנו.

שטח העבודה נטו של מכונת הסי אם סי במפעל הוא שתיים וחצי מטר על מטר שלושים, ויש לה מערכת וואקום שמושכת את החומר שאנו מבצעים בו חיתוך בצורה כזו שהמקדח שעובר עליו לא יכול להזיזו, אנו מסוגלים גם לפני ביצוע החיתוך ואף לאחר מכן להכניס את חומר הגלם למכונה המסוגלת לבצע הדפסה על כל חומר קשיח ובכך ליצור כל מה שיעלה בדעתכם הלקוחות גם בתחום החיתוך וגם בתחום ההדפסה.

 

המפעל ממוקמם ברחוב בעלי המלאכה 3 תלפיות בירושלים, אנו מבצעים את כל סוגי עבודות השילוט ומסוגלים לייצר כל שלט רגיל או מואר דו או תלת מימד ומכל חומר שתדרשו מאיתנו, מלבד עבודות השלטים אנו מייצרים את כל ההדפסות על מדבקות הויניל ומסוגלים לבצע חיתוך צורני ככל שיעלה על דעתכם באמצעות מכונות יעודיות, הכנו לטובת הלקוחות פינת ישיבה מקסימה אשר תוכלו לעבוד בה על קבצים וכן לנוח ולהמתין לעבודה שלכם.

 

המפעל – חיתוך מתכות בירושלים, חיתוך שלטים מוארים, חיתוך בלייזר, הדפסה על זכוכית וחומרים קשיחים.