המפעל לוגו

הדפסה על שטיח PVC – מחיר זול לכמויות

אולם ייצור שלטים והדפסות בפורמט רחב

שטיח פי וי סי – או בשמו שטיח PVC.

עמידות ההדפסה על שטיח pvc, צריכה להיות באיכות גבוהה מאוד, מכיוון ששטיח מודפס זהו מוצר עליו לרוב דורכים. בין אם יחפים ובין עם נעליים, לחילופין השטיח יכול לשמש גם כראנר מודפס ומעוצב ועליו מניחים סירים חמים בשולחן החג וגם בו עמידות היא תכונה מחייבת מכיוון שהוא צריך לעבור שטיפה לאחר הארוחה. ולכן נדפיס עליו ב90% מהמקרים באמצעות מכונת הדפסה עם דיו UV בעמידות גבוהה מאוד או באמצעות מכונת הדפסת של HP על בסיס מים והיא נקראת "לאטקס".

עובי של שטיח פי וי סי סטנדרטי היו באיזור ה2 ממ אך ישנם עוביים נוספים ההדפסה עליו הינה צבעונית לגמרי ואפשר להדפיס כל מה שרק נרצה. ועליו מדפיסים ישירות ללא חומרים מקשרים – ללא הפריימר המוכר שבו אנו משתמשים בהדפסה על זכוכית למשל.

טיפים וישומיי שטיחי הפי.וי.סי

אין ספק שעיצוב החלל הביתי או העסקי הוא מלאכה מאתגרת. עלינו לשלב יופי, פונקציונליות, מיתוג ועמידות תוך התחשבות בצרכים המשתנים שלנו. כדאי שנכיר את הפתרון הגמיש והנוח לחללים אלה – שטיחי פי.וי.סי.

 

שטיחי פי.וי.סי הם שטיחים עשויים מפוליוינילכלורידי, חומר פלסטי רך ועמיד. לא להתבלבל ולחשוב שזה חומר קשיח, צונן ולא נעים למגע. שטיחי פי.וי.סי מיוצרים בטכניקות מיוחדות שהופכות אותם לגמישים, רכים ונעימים מאוד להילוך עליהם יחפים או עםנעליים.

 

היתרונות של שטיחי הפי.וי.סי:

 

עמידות – הם עמידים להפליא בפני בלאי, שחיקה, כתמים, הישרטות ופגיעות. ניתן לנקותם בקלות.

 

היגיינה – הם עמידים יחסית בפני עובש/ריקבון (מכיוון שלרוב ננקה אותם מפעם לפעם), מה שהופך אותם לבחירה נפלאה למטבחים, אמבטיות, חדרי כושר וכיו"ב.

 

בטיחות – הם מונעי החלקה ביותר ותורמים לבטיחות במיוחד לילדים ולמבוגרים.

 

קלי תחזוקה – ניקוי פשוט וקל להגנה על הניקיון לאורך זמן.

 

מראה אסתטי – עיצובים רבים וססגוניים, מודפסים באיכות גבוהה והינם ניתנים להתאמה לכל סגנון עיצובי או מיתוגי לעסק שלנו.

 

 הישומים של שטיחי הפי וי סי  רבים:

 

• מרפסות, גינות, חצרות ומשטחי חוץ

• מטבחים, אמבטיות וחדרי שירותים

• חדרי כושר, חדרי משחקים וחללי פעילות  

• חדרי ילדים, משרדים, חנויות ועוד

 

כמה טיפים שימושיים לשטיחי פי.וי.סי שלכם:

• בחרו במידות המתאימות לחלל

• הקפידו על התקנה נכונה לאחיזת השטיח 

• שמרו על ניקיונם באמצעות שואב אבק, מגבת יבשה או שטיפה עדינה

• אין צורך לתת להם להתאוורר מפעם לפעם

 

אנו ממליצים מכל לב על שטיחי הפי.וי.סי לכל החללים הביתיים והעסקיים שלכם. הם הפתרון המושלם לאורח חיים דינמי אך מפונק. השקיעו בהם וצפו לריצפה נוחה, יפה ועמידה שתשמח אתכם לאורך שנים.

אצלנו במפעל אנו מבצעים הדפסות על שטיחים וראנרים, ואנו מבצעים את ההדפסות הללו באמצעות דיו UV עמיד מאוד. וכן ישנה אופציה נוספת של חיתוך צורני, מכונה נשלטת מחשב מבצעת חיתוך מדויק של השטיח לכל צורה שהלקוח ידרוש, באמצעות סכין המיועדת לחיתוך ראנרים מעוצבים. בכך אנו דואגים שהחיתוך יצא נקי ומושלם.

המפעל – הדפסה על שטיחי לינואלום, פי וי סי , PVC, והדפסה ראנרים.

אתם מוזמנים להכנס לערוץ היוטיוב והטיקטוק שלנו להתרשם מתהליכי יצור במפעל.