המפעל לוגו

הדפסה על קרמיקה

אולם ייצור שלטים והדפסות בפורמט רחב

הדפסה על קרמיקה – המפעל

 

כיום מספר רב של ספקים בשוק המוכרים קרמיקות, ישנה קרמיקה רגילה וישנה קרמיקה עם דוגמאות של עיטורים המודפסים עליה לטובת הפן העיצובי.

אך המגבלה של הלקוח במקרים מסוג זה שאין ללקוח אפשרות של התאמת הקרמיקה לעיצוב הבית במאת האחוזים, מכיוון שהוא צריך לבחור מקטלוג מוגבל מאוד של סוגי קרמיקות ועיצובים.

המפעל הינו אולם יצור הנותן לכם מענה מותאם בצורה מושלמת לעיצוב הפנים של החלל או המתחם בו אתם מעוניינים לבצע הדבקה של קרמיקה.

אנו במפעל נותנים לכם את האופציה של הדפסה ישירה על הקרמיקה של כל עיצוב אותו תרצו להדפיס.

הדפסה זו היא מהאיכותיות ביותר בשוק ובטח ובטח יותר איכותית מהקרמיקות המעוצבות שאתם מכירים,

מכיוון שאנו מדפיסים עד איכות של 1400 על 1400 dpi, ובטכנולוגיית uv, טכנולוגיה זו מקנה להדפסה על קרמיקה עמידות לאורך זמן.

בנוסף אם אהבתם דוגמה של קרמיקה מהקטלוג באחת מחברות הקרמיקה אתם יכולים להביא אותה אלינו למפעל ואנו נבצע הדפסה זהה של אותה הקרמיקה רק באיכויות גבוהות בהרבה מהקיים בשוק.

אנו מדגישים כי הקרמיקות שאנו מדפיסים אצלנו מיועדות להדבקה על הקיר ולא מיועדות לשמש כריצפה.

בכדי לחזק את ההדפסה ולקבע אותה על הקרמיקה מלבד מנורות הuv, אנו מורחים סוג של פריימר סקוף ומותאפ לקרמיקות לפני ההדפסה ובכך גורמים לאינטראקציה מושלמת בין הצבע המיוחד (של ההדפסה) לבין הקרמיקה ובכך שומרים על גוון צבע חי וכמעט מבריק אף אם מדובר בקרמיקה בגווני מט.

אנו מציעים גם הדפסה בצבע לבן, זוהי אופציה שכמעט ולא קיימת בשוק, אך אנו במפעל מבצעים הדפסה גם בצבע לבן שהוא נקרא צבע נוסף, מכיוון שרק ארבעת צבעי היסוד בהם אנו משתמשים בהדפסות נחשבים כצבעי מקור (שחור, אדום, כחול, צהוב) כי מהם אנו יוצרים כל צבע וכל גוון שקיים, והלבן משמש אותנו לכמה פתרונות:

 

פתרון ראשון: הלבן משמש אותנו להדפסה על משטחים כהים שאינם לבנים ואני אסביר, אם נקח משטח כהה ונדפיס עליו צבעים כל הצבעים יקבלו עירבוב של צבע המשטח וישתנו לצבעים כהים ואף שונים ממה שרצינו,

עכשיו תחשבו שאנו במפעל מכניסים למכונת ההדפסה על חומרים קשיחים, פלטה קשיחה בצבע כהה ונקח בקיצוניות את הצבע השחור, ומעוניינים להדפיס צבעוני, אבל לפי מה שרשמנו כאן הצבעים לא יראו כמעט בגלל שהמשטח הוא שחור ולכן אנו "נעבוד על המערכת" אנו נדפיס צבעוני אבל נכוונן את מכונת ההדפסה לכך שמתחת לכל צבע מודפס היא תדפיס לבן, והופ יש לנו צבעים עשירים בצע שנראים מצויין אך עדיין המשטח הוא כהה.

 

פתרון שני: אנו מסוגלים ליצור שכבות ועובי צבע המורגש בנגיעה על ידי הדפסת שכבות לבן, אנו יכולים להדפיס כמה שכבות לבן במקומות שאנו מעוניינים מתחת להדפסה ולאחר מכן להדפיס את התמונה המבוקשת והרי לכם תמונה של פנים למשל: שהעניים הפה והאף בולטים במעט מהתמונה, והנה מוצר בגימור מושלם, ועדיין מאוד נדיר בשוק.

 

אנו במפעל נותנים פתרונות למגוון מורכבויות העולות בתכנון מוצרים או שלטים מסויימים ויחד עם הלקוח או המעצב פנים שלכם אנו נייצר עבורכם את המוצר המושלם !

 

המפעל – הדפסה על קרמיקה בירושלים, הדפסה על זכוכית בירושלים, הדפסה על קשיחים בירושלים.

 

*כל התמונות באם קיימות להמחשה בלבד ואין בזה בשביל לחייב אחד מן הצדדים.