המפעל לוגו

הדפסה על דלתות בירושלים

אולם ייצור שלטים והדפסות בפורמט רחב

המפעל – הדפסה על דלתות בירושלים

מחירי הדלתות היום לא זולות אז למה לא לבצע חידוש של דלת ?
ישנם כמה סוגים של חידוש דלתות:
השיטה הראשונה לחידוש דלת: לוודא שהדלת לא יותר עבה מ4.8 ס"מ לפרק את הדלת להגיע למפעל שלנו ברחוב בעלי המלאכה 3 תלפיות בירושלים, אנו פרק במקום את הצילינדר והצירים של הדלת ונכניס אותה למכונה מיוחדת המסוגלת לבצע הדפסה ישירות על הדלת, הדפסה צבעונית מלאה כולל הדפסה בצבע לבן, בזמן ההדפסה על הדלת המכונה מבצעת יבוש צבע על ידי נורות UV מותאמות ובכך סיימנו את הדלת, אפשר להדפיס כל עיצוב שתרצו.
השיטה השנייה לבצע חידוש דלת:
הדפסה על מדבקת ויניל לעיטוף דלתות בטכנולוגיה של אקו סולבנט ברמת עמידות גבוהה לתנאי חוץ, יבוש ההדפסה בתנור קרמי לאחר מכן ביצוע למינציה למדבקת הויניל, ולבסוף התקנה על הדלת באתר הלקוח, גם בטכנולוגיה זו אפשר לבצע הדפסה של כל סוג גרפיקה שתחפצו.
חשוב לציין כי אם יש דלת מלאה בעיטורים אנו נבצע חידוש לדלת באמצעות מכונת הUV, ואם אין לכם עיטרים על הדלת אבל אתם רוצים לבצע עיטורים בחריטה בעץ של הדלת אנו מבצעים את זה באמצעות מכונת הסי אן סי שלנו במפעל, ולאחר מכן אפשר לבצע השפרצת לקה באמצעות פיסטולט על הדלת שלכם לגימור מושלם או ביצוע של הדפסה מסויימת על הדלת בהדפסת UV.

שתי השיטות הן שיטות מצויינות אך הכל תלוי בנוחות שלכם ובתקציב שלכם, שתי השיטות עמידות מאוד לאורך זמן.

המפעל בירושלים מבצע את כל סוגי העבודות בתחום השלטים השילוט המואר, החיתוכים הצורניים חיתוכים וחריטות בלייזר ובמכונות קידוח אוטומטיות סי אן סי, שיטות הדפסה שונות ומגוונות ומגוון פתרונות כאלו ואחרים.

המפעל בירושלים – הדפסה על דלתות בירושלים, חידוש דלתות בירושלים, עבודות שלטים בירושלים.