המפעל לוגו

שלטים מוארים בירושלים

אולם ייצור שלטים והדפסות בפורמט רחב

המפעל – שלטים מוארים בירושלים

אנו במפעל מייצרים את כל סוגי השלטים הקיימים כיום בשוק, אם אתם באמת יצירתיים אתגרו אותנו ואנו נשב איתכם על השלט המושלם תוך כדי תכנון יחד איתכם הלקוחות שלנו, ויחד אנו נרכיב עבורכם את השלט המושלם.

המפעל מבצע שלטים בכל הארץ מהדרום הרחוק ועד לצפון. אנו מבצעים עבודות גם מרחוק בשלב ההתחלתי של תכנון והזמנת השלט עם הלקוח, בכדי להקל על ההתקדמות ולאחר מכן כמובן נגיע פיזית למקום עם צוות המתקינים שלנו. בכדי לבצע – שלטים מוארים בירושלים, ובמקום העסק של הלקוח בכל עיר ועיר, תל אביב, נהריה, אילת וכו'.

אנו לא מוגבלים בגודל שלט או גובה התקנה, אנו מבצעים את כל מה שהתחום שלנו מציע, ומתאמצים ועושים כל שביכולתנו שהשירות, האיכות והמחירים שאנו מספקים לכם הלקוחות יהיו לשביעות רצונכם ויהיו תחרותיים והוגנים.

מחירי שלטים

מחירי השילוט לעולם לא יהיו זהים בין ספק לספק וזה נובע מהסיבה הברורה שכל ספק יש לו את איכות החומרים איתם הוא עובד. יש לו מחירים שונים אצל היבואנים לפי כוח הקניה שלו, וכמובן שכל ספק רוצה להרוויח אחוזים שונים על אותו השלט, שלטים מוארים בירושלים או בתל אביב ובכל מקום יעלו במחיר זהה.

 

חומרי גלם

החומרים בהם נשתמש לרוב בשלטים הם חומרים כגון: פי וי סי, פרספקס, אלומיניום, לוקבונד, לדים לתאורת השלט, וקונסטרוקציות ברזל. עם החומרים הרשומים כאן אנו יכולים לבצע את רוב סוגי השלטים, אך יש סוגי שילוט שידרשו מאיתנו שימוש בחומרים נוספים כגון זכוכית ועץ ועוד.

חשוב לדעת שכל העבודה ניתנת להיעשות בצורה ידנית או על ידי מכונות מיועדות לתחום השלטים. אנו במפעל מבצעים שילוב של השניים אך לרוב המכונות יעשו את רוב עבודה ובכך חסכנו כוח אדם ולכם חסכנו עוד עלויות מיותרות שבמרומות אחרים הייתם משלמים עליהם לא מעט כסף.

היתרון הנוסף והברור עבודה איכותית ומדויקת של מכונת חיתוך וחריטת שלטים מיועדת יוצרת גימור מושלם לעומת עבודה ידנית.

אנו מלווים את הלקוחות ביצור שלטים מוארים בירושלים, תל אביב, אילת, צפת ועוד. משלב הרעיון ועיצוב השלט דרך הגעה למקום ולקיחת מידות לשלט המבוקש דרך תהליך היצור שאתם מוזמנים להיות עדים אליו ועד להתקנה הסופית וביצוע פיניש לשלט. אנו אמנם יושבים בירושלים אך לא מבצעים רק לירושלמים אלא גם לתל אביב, חיפה, נתניה, באר שבע ובכלל ישראל.

אנו מסוגלים לתת לכם פתרונות מצוינים לא רק בשלב התכנון אלא גם בשלב ההתקנה שכמעט תמיד יהיו הפתעות. מכיוון שהליך התקנת השלטים קצת דומה להליך השיפוץ, לעולם כמה שנהיה מתוכננים וכמה שניקח מרווח בטחון סביר, אנו עלולים לגלות דברים שאנו במפעל מסוגלים להתמודד איתם גם אם לא תוכננו.

 המפעל בירושלים ישמח לתת לכם הלקוחות שירות מצוין לארח אתכם לקפה ואף לתת לכם להתרשם בעצמכם ממגוון המכונות שלנו.

 המפעל ירושלים – כל סוגי השילוט , שלטים בירושלים, שילוט אותיות הילה בירושלים.

*כל התמונות באם קיימות לצורך המחשה בלבד.

יש לך שאלה? מוזמנים להתייעץ איתנו !