המפעל לוגו

רולאפ בירושלים מחיר

אולם ייצור שלטים והדפסות בפורמט רחב

המפעל – רולאפ בירושלים מחיר

 

רולאפ הינו המתקן תצוגה המוכר והשכיח ביותר בשוק, הרולאפ מיובא מסין והוא מורכב מאלומיניום, קפיץ, פלסטיק, ותיק נשיאה, הגודל הסטנדרטי הוא שמונים על מאתיים ס"מ.

המפעל מציע מחירים מצוינים לרולאפ והמחיר מתחיל בין 180-200 ומגיע עד 130 שח תלוי בכמות המבוקשת, הרולאפ מודפס על נייר סינטטי איכותי, ואנו מבטיחים איכות הדפסה וחומר גלם מהגבוהות בשוק.

בנוסף אנו מציעים רולאפ במידות שונות החל מגודל של איי שלוש ואיי ארבע ועד לרולאפ ברוחב של מטר וחצי מחוזק על ידי שלוש מוטות נשיאה ולא מוט אחד.

איך מכינים קבצים לשליחה ?

הרולאפ עובד חיתוך שלנו אבלאנו מייצרים עבורו את הפסרים בזמן הכנת הקבצים אצלנו להדפסה, ולכן כשאתם שולחים עדיף pdf בכדי שהחלקים הווקטורים בקובץ יישארו ווקטורים, וככה לא נאבד מאיכות הקובץ גם כשנצטרך להגדיל אותו.

חשוב לציין שבפורמט הרחב בגלל כל המכונות האוטומטיות אנו נצטרך ברוב המוחלט של המקרים לעבוד עם קבצים ווקטורים מכיוון שרק את הקבצים הללו המכונות הרובוטיות מסוגלות לקרוא לצורך חיתוך צורני בלייזר או במכונת כרסומת סי אן סי ואף בפלוטר חיתוך דרוש קבצים ווקטורים.

אנו ממליצים לעבוד במינימום באיכות של 300dpi באחד על אחד לכל מקרה שאין לנו קובץ ווקטורי עדיין ההדפסה של הקובץ הנ"ל תצא ברמה מספיק טובה, ומכיוון שמכונות ההדפסה אצלנו במפעל עובדת באיכות של אלף ארבע מאות וארבעים די פי איי, באחד על אחד כל איכות שתביאו לנו אנו נצליח לייצר עד לאיכות זו שהאמינו לנו הלוואי ויהיו קבצים באיכות שהמכונות שלנו מסוגלות להדפיס.

 

המפעל בירושלים הוא אולם היצור ובית המלאכה המוביל בגלל כמות המכונות והיכולות שלנו לבצע מוצרים שונים ומגוונים, מלבד ההדפסה על חומרים קשחים או הדפסה על גלילים מכל מיני סוגים, אנו מסוגלים לבצע חיתוך במכונת לייזר, וחיתוך וחריטה במכונות הסי אן סי – מכונת הקידוח האוטומטית אצלנו.

 

המפעל בירושלים – רולאפ בירושלים מחיר, רולאפ, מתקני תצוגה בירושלים והסביבה, חיתוך בלייזר בירושלים.