המפעל לוגו

מתקני תצוגה בירושלים ומודיעין

אולם ייצור שלטים והדפסות בפורמט רחב

המפעל – מתקני תצוגה בירושלים

מהו מתקן תצוגה ?

מתקן התצוגה זהו מתקן פיסי שיווקי או פרסומי הניתן להתקנה לרוב בתוך מבנה, מתקנים אלו הם מתקנים שלרוב יהיו קלים לנשיאה והרכבה, כל התכנון שלהם הוא הפשטות, והפרקטיות שהם ניחנים בה.

דוגמאות למתקני התצוגה:

מולטי קיוב – המולטי קיוב הינו מתקן תצוגה מודולרי (אפשר לשנות את גודל האינסטרומנט העיצובי שהוא מחזיק)

הגדלים אליהם יכול להגיע מתקן התצוגה המולטי קיוב לערך הם: 220X300 ס"מ עם שינוי קל לכאן או לכאן.

הוא יכול לשמש כגב במה או בכלל גב פרסומי לדוכן דיילים או מתקן דומה, ההדפסה עליהם יכולה להיעשות על חומר הנקרא שמשונית, או בד סאטן (אך הוא לא בדיוק כמו הבד סאטן שאתם מכירים אלא בד המותאם לתחום השלטים).

פופ אפ – פופ אפ הוא מתקן תצוגה היכול להגיע בתצורה ישרה או בתצורה כמורה הוא מגיע בגדלים של כ 3X3 או 3X4 מטרים ואפשר לחבר כמה יחידות ביחד, המתקן הנ"ל מגיע בארגז נשיאה היכול לשמש כשולחן ממותג לדייל שיעמוד ליד מתקן תצוגה זה, את החומר הפרסומי אנו מחברים למתקן באמצעות כמה רצועות מודפסות ממוגנטות אשר ביחד יוצרות הדפסה אחת גדולה ופרסומית ללקוח וזה מתקן מצוין לתערוכות וכנסים בכלל.

דוכן דיילים – דוכן דיילים הינו מתקן תצוגה הדומה לשולחן ממותג עם שני עמודים התופסים שלט המחובר לדוכן הדיילים והוא ממתג אותו מלמעלה, הוא מגיע בתיק נשיאה לא כבד והוא ניתן לנשיאה ולהרכבה על יד אדם אחד, בכל מקרה גם הדף הוראות להרכבה במקרה והסתבכתם מסיבה לא ברורה נמצא בפנים.

מתקני תצוגה בהזמנה אישית – זהו התחום האהוב עלינו במפעל מכיוון שאנו טובים בו ויש לנו את כל הציוד הדרוש להיות המובילים בירושלים ובכלל בתחום זה, אנו מחזיקים במכונות חיתוך צורני של מתכות למינהם ועצים, מכונות לחיתוך של פלסטיק ופרספקס ומכונות להדפסה על חומרים קשיחים ובכך ליצור מתקני תצוגה ממותגים מדהימים מואר באמצעות תאורת לד, עם יכולות להאיר חלקים מסוימים לוגו ספציפי או את כל המתקן כולל המדפים וכמובן הארת נגטיב של מתקן התצוגה ולהאיר את המתקן מלבד האותיות והלוגו, אפשר לייצר גם משחקים של זריקת תאורת הילה.

 

המפעל הינו המקום המושלם ליצור ולהגשים חלום שיווקי או פירסומי כזה או אחר, יש לכם את הרעיון ואנו נתרגם אותו למוצר סופי בגימור מושלם.

 

המפעל – מתקני תצוגה בירושלים, מתקני תצוגה בהזמנה אישית ירושלים והסביבה

יש לך שאלה? מוזמנים להתייעץ איתנו !