המפעל לוגו

מתקני תצוגה בהזמנה אישית בירושלים

אולם ייצור שלטים והדפסות בפורמט רחב

המפעל – מתקני תצוגה בירושלים

מהו מתקן תצוגה ?

מתקן התצוגה זהו מתקן פיסי שיווקי או פרסומי הניתן להתקנה לרוב בתוך מבנה, מתקנים אלו הם מתקנים שלרוב יהיו קלים לנשיאה והרכבה, כל התכנון שלהם הוא הפשטות, והפרקטיות שהם ניחנים בה.

 

מתקני תצוגה בהזמנה אישית:

מתקני תצוגה אף משמשים בחנויות של קוסמטיקה להעמדת והצגת המוצרים, מתקני תצוגה גם יכולים להיות תלויים על הקיר ומוארים באמצעות לדים ומשמשים כחומר פרסומי או שיווקי אך לא יהיו פרקטיים להצגת המוצרים במקרה הזה, ועדיין יקראו מתקני תצוגה.

מתקני תצוגה מסוימים ואף בהזמנה אישית יכולים להיות מועמדים כגב במה לטקסים ותערוכות או השקות אופנה שאפשר להתראיין כשהם עומדים מאחורי המרואיין, בנוסף כמעט תמיד שנראה איזשהו ראיון של דרגים בכירים מאחוריהם לרוב בעיקר בזמן החירות יעמוד הגב במה המודפס, לכל מפלגה יהיה מודפס השם שלה.

ישנם מתקני תצוגה המשמשים כעמדות הצגה של מוצרים ואלו העמדות המורכבות יותר והמאתגרות יותר ובאלו העמדות אנו מתמחים ומובילים בתחום גם בגלל הידע הרב שלנו בנושא וגם בגלל כמות המכונות שאנו מחזיקים בעסק.

 

המפעל הינו המקום המושלם ליצור ולהגשים חלום שיווקי או פירסומי כזה או אחר, יש לכם את הרעיון ואנו נתרגם אותו למוצר סופי בגימור מושלם.

 

המפעל – מתקני תצוגה בירושלים, מתקני תצוגה בהזמנה אישית ירושלים והסביבה