המפעל לוגו

מכונת סי.אן.סי

אולם ייצור שלטים והדפסות בפורמט רחב

חיתוך סי אן סי (CNC): אלומיניום, כל סוגי העצים, פרספקס בדרגות עובי גבוהות, פי וי סי, פי וי סי מוקצף, לוקבנד, מגוון סוגי אבנים.

חריטה וגילוף סי אן סי: פלטות אלומיניום ועץ, PVC ו-PERSPECS.

גודל שטח החיתוך במכונת הסי אן סי 170X320, עד 60 אלף סל"ד

מכונת הסי אן סי היא שילוב של טכנולוגיה וכוח, בניגוד למכונת החיתוך בלייזר במפעל, הסי אן סי יודעת לבצע חריטות, גילופים וחיתוך באלומניום בעובי של עשרות מ"מ, לצורך חיתוך האלומיניום התקנו על המכונה יחידת קירור המתיזה מים על המקדח, בכדי שלא ישחק, ומסיבה חשובה זו, אנו סמוכים ובטוחים שהגימור של המוצר שאנו מבצעים עבורכם, יהיה ברמת גימור מושלמת, בנוסף אסור לנו "ללחוץ" על מכונת הסי אן סי בעבודה מהירה יותר או אגרסיבית בסיבובי מנוע, מכיוון שמהירות תמיד תבוא על חשבון האיכות, בין אם מדובר באלומיניום ובין אם מדובר בעץ או כל חומר גלם אחר.

אנו מבצעים שילוב בעבודה על ידי כמה מהמכונות שלנו: קודם כל מכונות הדפסה על חומרים קשיחים, ואחר מכן הכנסה למכונת הסי אן סי לטובת חיתוך החומר גלם המודפס, לאחר מכן נגיעות וחריטות במכונת החיתוך בלייזר, ולבסוף גימור וצביעת לכה ידנית או צבע בתנור תלוי עבודה, צרכים, ומטרות הלקוח.

הסי אן סי מסוגלת לבצע חיתוך, חריטה וגילוף במגוון חומרי גלם קשיחים, והיא עובדת באמצעות 3 צירים (X,Y,Z) ולכן יכולה גם לבצע גילוף תלת מימד באותם חומרי גלם).

לנתונים נוספים ומידע על חומרי גלם לחיתוך בלייזר, נא להיכנס באתר שלנו, לקטגוריית תחומי התמחות – חיתוך בלייזר.

נשמח לתת לכם שירות..

צוות המפעל.