המפעל לוגו

מידות של רולאפ סטנדרטי

אולם ייצור שלטים והדפסות בפורמט רחב

מהם המידות של רולאפ סטנדרטי ומהו רולאפ בכלל ?

הרולאפ הינו מתקן ממשפחת מתקני התצוגה – אחד מהזולים והמוכרים לנו, כמעט לכולם יצא לראות רולאפ בהזדמנות כזו או אחרת. הרולאפ הינו מתקן אשר החומר הפרסומי נמשך ממנו כלפי מעלה ואז נתלה על עמוד, וכשרוצים להחזיר את החומר הפרסומי פשוט משחררים אותו מהתליה. הקפיץ שיושב בתוך הרולאפ מושך את הגרפיקה פנימה והיא נעצרת בסוף באמצעות פס אלומיניום.

בכל מתקן ומתקן בגודל של 200X85 (מתקן בגודל סטנדרטי) יש מוט אלומיניום אחד או שניים לפי הגודל. במקרה שהמוט הנ"ל התעקם נשבר או ניזוק אין לנו בעצם מה לעשות עם המתקן מכיוון שאי אפשר לקנות חלקים ממנו אלא להזמין מתקן חדש.

אנו במפעל מציעים מגוון מתקני תצוגה ובתוכם כמובן גם את הרולאפ, וכמובן סה"כ יש לנו כמה וכמה סוגים במגוון מידות שונות בערך 6-7 מידות שונות של המוצר.

 

הדפסה על רולאפ

ההדפסה אצלנו מתבצעת על גבי נייר סינטטי (פלסטיק בעל גוון פנינתי/ כסוף/ מטלי). גליל זה של נייר סינטטי מודפס באמצעות מדפסת הuv (בניגוד לסולבנט הuv  הינו דיו העמיד בפני שריטות ומותאם לתנאי פנים וחוץ). מכונה זו בלבד מסוגלת להדפיס עד כ15 רולאפים בשעה, מה שנותן לנו כ150 מתקני תצוגה כאלו ביום וזה באמצעות מכונה זו בלבד.

כשלקוח מזמין אצלנו כמות של רולאפים אנו נותנים לו אותם באריזות של 6 (כל 6 יחידות בקרטון נפרד) ככה אנו מקבלים אותם ולכן אנו נשקיע וכך אנו נארוז לכם אותם.

 

מתקני תצוגה בנוסף לרולאפ

 

המפעל בירושלים – יצרן של מתקני תצוגה שונים ומגוונים, רולאפ, מולטי-קיוב, פופ אפ, שלטי ויסטה ושלטי אותיות מוארות, שלטי אותיות אלומיניום ואותיות הילה. אנו מבצעים הדפסות על מגוון חומרים ואפילו בתחום הארט על ידי מכונת UV חדישה, המסוגלת ליצור שכבות והדפסה בדיו uv לבן. כל תחום חיתוכי הלייזר וחיתוך במכונת זי אן זי גם אנו מבצעים במקום לפי דרישת הלקוח.

 

רולאפ לסיכום:

 

הדפסת רולאפ היא שיטה פופולרית ויעילה לשילוט ומיתוג במגוון תחומים. היא כוללת הדפסה דיגיטלית של גרפיקה, טקסט ותמונות על בד או חומר גמיש אחר, שנגלל לצורת גליל נייד. שלטי רולאפ מתאפיינים בגמישות, נוחות שינוע, חסכון במקום אחסון ואפשרות להחלפת תכנים במהירות. בזכות טכנולוגיות הדפסה מתקדמות, ניתן כיום להשיג איכות הדפסה גבוהה עם צבעים עזים וחדים על רולאפים.  

 

טיפים שימושיים להדפסת רולאפ:

 

1. תכננו היטב את העיצוב והמסר לפני ההדפסה לתוצאה מקצועית.

2. השתמשו בתוכנות ובקבצים באיכות גבוהה (300 DPI, באחד על אחד) לקבלת איכות הדפסה מיטבית.

3. בחרו חומר הדפסה (מדיה) המתאים ליישום הספציפי – חוץ/פנים, זמני/קבוע – אנו ממיצים על נייר סינטטי.

4. העדיפו מדפסות רולאפ איכותיות להבטחת תוצאות מרשימות. 

5. הקפידו על ייבוש מלא ומניעת קמטים לפני הגלגול או הדפיסו באמצעות דיו uv.

6. אין באמת צורך לבצע תחזוקה והכנות נכונות להארכת חיי השלט המודפס הוא זול ולא יכול לשמש כמתקן קבוע לאורך זמן.

7. נצלו את יתרון הניידות והנשיאה של רולאפים ממקום למקום בקמפיינים שונים.

 

בסיכום, הדפסת רולאפ היא פלטפורמה יעילה ופרקטית לפרסום ושיווק העסק שלנו והמבצעים שלנו.

 

 

אצלנו במפעל תוכלו להשיג מידות של רולאפ סטנדרטי, חיתוך בלייזר וסי אן סי ואף שלטים מוארים וגדרות מדברות.

אתם מוזמנים להיכנס לערות ה-youtube שלנו ולהתרשם מסרטונים מהליך היצור במפעל.

 

 

מצורף סרטון הממחיש את תהליך ההדפסה במקרה הזה זה בד.