המפעל לוגו

מדבקות קיר בירושלים

אולם ייצור שלטים והדפסות בפורמט רחב

המפעל מדבקות קיר בירושלים

 

מדבקות קיר הן מדבקות ויניל, בעלות תכונות המתאימות לעיטוף של קירות, עיטוף של מכוניות ואפילו עיטוף של רהיטים, אנו במפעל מייצרים את מדבקות הקיר ועושים זאת באיכות הגבוהה ביותר ואתם מוזמנים להגיע אלינו בכדי להשוות איכויות אנו נשמח לבצע זאת, ואם תגיעו עם קובץ שיותר איכותי מההדפסה אצלנו לא תחויבו על הניסיון הדפסה – עד כדי כך אנו מכירים את השוק ועד כדי כך אנו שמים דגש על איכות הדפסה או איכות מוצר שיוצא מפתח המפעל שלנו !

את מדבקות הקיר ניתן להדפיס בטכנולוגיית אקו סולבנט או בטכנולוגיה של הדפסת UV, שני ההדפסות אנו מציעים באיכות על ושניהם מסוגלות להדפיס ב1440X1440 dpi, טכנולוגיית הUV, יקרה במעט אך אם מדובר בהדפסות של אומנות אנו ממליצים בחום.

לאחר הדפסת מדבקות הקיר אנו ממליצים על ביצוע של "נימלוץ" (למינציה), זוהי אופציה מועדפת בתחום מדבקות הקיר בכדי לשמור על איכות פיגמנט צבע לתקופה ממושכת יותר, וכמובן לשמור על מראה ההדפסה מפני נזקים קלים במשך התקופה בה מדבקת הקיר תהווה חלק מהעיצוב והקיר שלכם.

בנוסף אנו נותנים לכם אופציה של ביצוע חיתוך מדבקה ואפשר לבצע זאת או על ידי פלוטר חיתוך – מכונה זו מבצעת חיתוך למדבקות באמצעות סכין שזז במהירות על המדבקה אך יודע לחתוך רק את המדבקה ולא את גיליון הנייר עליו המדבקה יושבת.

אופציה של חיתוך מדבקת קיר שניה היא חיתוך מדבקת קיר בלייזר על ידי מכונת החיתוך בלייזר שאנו מחזיקים אצלנו במפעל.

לאחר שסיימנו עם שלב החיתוך אנו מבצעים חיתוך ידני מסביב למדבקות בשביל להכין את מדבקות הקיר למתקינים שלנו שיתקינו אותם על ידי חפיפות מושלמות ולבסוף כמה מדבקות קיר נפרדות הופכות למדבקת קיר אחת.

חשוב שלקוח שמזמין מדבקת קיר ידע שהקיר צריך להיות מוכן ללא חורים או ברגים שיוצאים ברזלים עקמת בקיר, אמנם יש לנו דרך להתגבר על אינסטרומנטים מסוג זה אך חשוב לדעת אתם מעוניינים בעבודה בגימור של מאה אחוז יש להכין את הקיר למצב התקנה של מאה אחוז, לא יודעים מה בדיוק צריך להכין אתם מוזמנים להתקשר אלינו ולשאול נשמח לתת לכם מענה לכל שאלה באשר היא.

היתרון הגדול במדבקות קיר הוא שאלטרנטיבה זו אינה יקרה כמו צביעה מיוחדת של הקיר, בנוסף היא לא מלכלכת, זריזה וללא בלאגן בראש הלקוח, צוות ההתקנה מגיע מכין את השטח מתקין ועוזב ולא נשאר אבק ולכלוך כמו שנשאר בשיפוץ.

 

אתם מוזמנים אלינו למפעל בכדי להתרשם מפסי היצור ולראות את המכונות עובדות ואת איכות העבודה היוצאת מפתח המפעל שלנו, נשמח לתת לכם פתרון יצירתי לכל אתגר אליו תכניסו אותנו, אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך.

 

המפעל – מדבקות קיר, מדבקות קיר בירושלים, מדבקות קיר וחיתוך בלייזר.