המפעל לוגו

גדר מדברת ממותגת

אולם ייצור שלטים והדפסות בפורמט רחב

המפעל – מדבקות לגדר מדברת

לכולם יצא להפגש ולהחשף למוצר גדר מדברת ממותגת המקיפה מתחמים גדולים של אתרי בניה לגדר זו קוראים גדר מדברת. על גדר זו לא מעט פעמים יזמין מיצרני השילוט על האתר, חומר שיווקי פרסומי עם מיתוג החברה המבצעת. בנוסף מדבקות ממותגות עם לוגו ותמונות של הדמיות או בתים המוצעים למכירה בפרויקט באתר הבניה.

אנו במפעל מייצרים מדבקות עם הדפסת מיתוגו ואנו מסוגלים לייצר אלפי מטרים בפרק זמן קצר יחסית לשוק בישראל, ובאיכות מרשימה.

בנוסף אנו מבצעים גם הקמה והתקנה של הגדר עצמה כולל חפירות יציקות ויצור והדבקה של מדבקות אלו. על ידי צוות מתקינים מקצועי שאנו נשלח אליכם לאתר המבוקש, אנו מבצעים זאת בכל האיזורים בישראל , ירושלים תל אביב צפון ודרום ונותנים כיוסי כלל ארצי מלא ללקוח.

למקרה שאין לכם גדר מוכנה ואתם צריכים להעמיד גדר, גם את השירות הזה אנו נבצע עבורכם, לרוב על ידי לוקבונד (סוג של אלומיניום) או פאנל מבודד לבחירת הלקוח. אנו ניתן לכם אפשרות להחליט האם אתם מעוניינים שנבצע עבורכם הדפסה ייחודית ישר הלוקבונד או מדבקה ממותגת על הפאנל מבודד בשלב ההתקנה לאחר שהגדר מוכנה. שנבצע קודם כל הקממת הגדר, ולאחר מכן נתקין על הגדר של אתר הבניה מדבקות ייעודיות למטרת המיתוג של הפרויקט.

מדבקות אלו מודפסות על ידי מדפסות המיועדות להדפיס בדיו "יו וי" (uv) בעלות עמידות גבוהה לתנאי חוץ בשמש ובגשם. אנו נחקור ונמליץ לכם על ביצוע למינציה במקרים מאוד נדירים כשמדובר בגדר של אתר הבניה. אך לפעמים יהיה קיים צורך זה כשאתם מעוניינים שהמדבקה שתעמוד שם לאורך זמן תהיה קצת יותר עמידה לוונדליזם (זה עוזר במעט בחלק מהמקרים).

המפעל ישלח צוות מדידות שיגיע למקום לפני תחילת עבודה בכדי להבין במה בדיוק מדובר. ולקבל מכם דגשים לגבי העבודה הדרושה באתר הזה, וכן לקבל מידע לגבי פרק הזמן בו מדבקות גדר אלו צריכות להחזיק (כמה זמן יארך הבניה באתר הבניה).

אנו לא רואים אתגר שאין לו פתרון יצירתי שלא נוכל לחשוב עליו ולפתור לכם אותו, גם אם יהיה צריך להיות יצור והתקנה מהירים הקרובים לביצוע הזמנת העבודה. אנו כאן בשבילכם בדיוק לנקודות האלו, כי השירות במקרים האלו חשוב לאין ערוך ולא פחות מהיצור עצמו.

בנוסף אנו מציעים מוצרים נוספים ייחודים כגון:

במקרה ואתם מעוניינים שהעוברים והשבים שעוברים צמוד לאתר יוכלו להסתכל לתוך אתר הבניה דרך הגדר. בכדי לראות את תהליך הבניה ועדיין צריכים שתהיה גדר בטיחותית ולא גדר פשוטה אלא גדר מודפסת, אנו נציע לכם את האופציה הבאה:

נשתמש בפלטות האלומיניום הדו שכבתי (לוקבונד) או פאנל מבודד עבה ולבצע הדפסה על ידי מדפסת המזריקה את הדיו ישירות על האלומיניום. או לחילופין מדבקה במקרה של פאנל ולאחר שסיימנו עם הדפסת האלומיניום, אנו מכניסים את האלומיניום המודפס למכונת הסי אן סי (כרסומת) בכדי שנוכל לבצע חיתוך באלומיניום. שהוא יהיה כמו מחיצה (משרביה מעניינת) – עיצובים שאנו חותכים בתוך האלומיניום בכדי שיהיה אפשר לראות דרכו אך עדייו יהיה מספיק חזק בשביל לעצור מאדם זה או אחר לעבור את גדר אתר הבניה.

והרי לכם גדר שאפשר לראות דרכה אך עדיין מספיק חזקה ומשמשת כגדר ממותגת פרסומית שיווקית לחברה או גוף אחר אשר מבצעת את עבודת הבניה באתר.

בקיצור כשפתחנו את המפעל הקו המנחה העיקרי שלנו היה יכולת לתת שירות טוב ומענה לצרכים טכנים מורכבים ואף יותר. אנו נשמח לארח אתכם במפעל ולתת לכם להתרשם בעצמכם מיכולות היצור שלנו, אגב הקפה עלינו.

המפעל – גדר מדברת, מדבקות לאתרי בניה, והקמת גדרות מדברות .