המפעל לוגו

מדבקה למשאית בירושלים

אולם ייצור שלטים והדפסות בפורמט רחב

המפעל – עיטוף משאיות במדבקות ויניל וביצוע למינציה UV.

 

אז מה בעצם דורשת מאתנו התקנה של משאית ?

נתחיל בניסיון רב, מקצועיות, יכולת הדפסה באיכות גבוהה מאוד, יכולת ניתוח קבצים ואיכויות לפני ביצוע ההדפסה, ויכולת התקנה ברמה גבוהה.

חשוב שנבין משאית היא כלי תחבורה החשוף לעשן רכבים שמש חזקה בקיץ, וגשם ואף שלג בחורף, מה שברור שאנו היצרנים נצטרך לבצע מדבקת עיטוף למשאית או רכב ברמת עמידות גבוהה מאוד, האם מדבקה לבד תוכל להחזיק בתנאים אלו ? יכולה אבל ממש לא מומלץ, במקרה של מדבקת עיטוף למשאית אנו ממליצים בחום רב לבצע למינציה על המדבקה לפני שלב ההתקנה וכשאנו מתקינים אנו מתקינים את שניהם יחד, אגב לא מדובר פה בלמינציה רגילה מדובר פה בלמינציה UV במותאמת לעמוד בשמש ולשמור על ההדפסה לאורך זמן רב.

המדבקה על המשאית הינה מדבקת ויניל מסוג מיוחד (הדבק מחורר מאחורה מה שנותן לאוויר לברוח כשיש בועה ללא צורך במים שיכולים להחליש את קצוות המדבקה בזמן ההתקנה, ובכך אנו יוצרים מדבקה עמידה יותר לאורך זמן רב יותר ממדבקה רגילה ללא למניצה.

אנו במפעל מבצעים גם התקנה למשאית לאחר השלב של ההדפסה והלמינציה, ותוך כדי שלב הגימורים של ההתקנה אנו מבצעים שימוש רציני באקדח חום על מנת ליצור אחיזה גבוהה יותר למדבקה שעל המשאית.

חשוב לציין כי זה לא עבודה של שעתיים להדפיס ולהדביק (למרות שמבחינת כוח יצור אנו מסוגלים תוך שעתיים להדפיס ולבצע למינציה למשאית של עד גודל 30 מטר מרובע), עדיין צריך להבין כי זהו תהליך הדורש תשומת לב בכדי להוציא מוצר מושלם

 

המפעל הינו אולם יצור המתעסק בין השאר במדבקות לרכבים ומבדקת עיטוף למשאית אך חשוב להבין כי זוהי טיפה בים ממגוון המוצרים שאנו מציעים ללקוחותינו.

 

המפעל בירושלים – מדבקה למשאית, מדבקה לרכבים, למינציית UV למדבקות ויניל ורכבים.