המפעל לוגו

חיתוך צורני בירושלים

אולם ייצור שלטים והדפסות בפורמט רחב

המפעל – חיתוך צורני בירושלים

אנו במפעל מעמידים לרשותכם את מיטב סוגי מכונות החיתוך שיש כיום בשוק וזאת על מנת שנוכל לתת לכם מענה לחיתוך של כל צורך שיש לכם.

אנו מחזיקים במכונות חיתוך כדלהלן:

פלוטר חיתוך צורני: 

מכונת חיתוך אוטומטית באמצעות סכין, המיועדת לחומרים רכים ובעיקר למדבקות ויניל,

מדבקות ויניל אלו הינן מדבקות ממשפחת הפלסטיק עם יכולות גמישות מצוינות המייעדות את המדבקות הללו להתקנה כמעט על כל חומר באמצעות שתי ידיים מקצועיות והציוד המקצועי המתאים לכך.

המפעל מסוגל לייצר כל גודל של מדבקה וכן חיתוכי מדבקה בכל צורה וגודל וכמובן בכל הצבעים, ולא רק זה אלא בשתי טכנולוגיות שונות של הדפסה: הסולבנטי והUV שני סוגי הדפסה אלו עמידים ומתאימים לתנאי חוץ ופנים.

מכונת חיתוך בלייזר:

מכונה זו הינה מכונה אשר מסוגלת לבצע חיתוך חומרים על ידי שימוש בקרן לייזר ממוקדת, הנוגעת בחומר החיתוך וגורמת להתכה וחיתוך שלו בצורה מדויקת מאוד, ויוצרת גימור מושלם לחומר הנחתך במקרה הזה הפרספקס, אנו מחזיקים במכונת לייזר עם עוצמה מפלצתית של 150 וואט עם פיק ל180 וואט, ולכן נוכל לחתוך פרספקס עבה מאוד, טול הצע חריטות באש ממוקדת (לייזר) על עצים.

חיתוך cnc:

מכונת הסי אן סי מסוגלת לבצע גילופים אומנותיים בעץ לחרוט ולגלף פרספקס ואלומיניום לבצע חיתוכים בחומרים אלו, המכונה שאנו מחזיקים מגיע לכ-6 כוחות סוס (המנוע) ולכן יקנה לנו יתרון ענק מול המתחרים שלנו בזמן ביצוע העבודה ובמגוון סוגי החומרים וצפיפות חומרים אלו ונותן לנו אלטרנטיבה לחתוך צורנית חומרים קשים יותר וכן לייצר שלטים מוארים, שילוט פנים, ושילוט מאלומיניום ועוד…

אנו מחזקים כמובן במכונות נוספות המשלימות לנו ליצור חומרים מוצרים מושלמים: כגון מכונות להדפסה על חומרים קשיחים ובניהם: הדפסה על זכוכית, הדפסה על קרמיקה, והדפסה על עץ וברזל, בנוסף מכונה להדפסות על מדבקות קנבס, וכל החומרים המגיעים בגלילים, מכונות הצמדה ולמינציה ועוד…

החיתוך הצורני הינו תחום רחב ידיים כי הוא משמש למגוון מוצרים חוץ מתחום השילוט ותחום השילוט המואר, כגון הדבקות על מוצרים, חיתוך ועיבוד שבבי לאו דווקא לשלטים אלא לחברות העוסקת בביטחון ורפואה, והתחום ההי טק העסקי.

חשוב להבין כי אנו כמעט לא מוגבלים בחומרים מלבד פלדה אך יש להם תחליפים כמעט זהים ואף קלים יותר במשקלם, מה שנותן יתקון ליצור שלטים חזקים כפלדה אך קלים בצורה משמעותית, ובכך אנו יכולים להתקין את השלטים הללו במקומות שיש הגבלה כלשהי על משקל ללא צורך במהנד או באיש מקצוע שיאשר לנו את ההתקנה הנ"ל.

המפעל אולם היצור המושל בשבילך העוסק בתחום החיתוך הצורני, השלטים והמדבקות, יצור מתקני תצוגה סטנדרטיים ובהזמנה אישית, עיבוד שבבי, חריטות וגילופים עד לרמת האלומיניום העבה, ועוד…

אנו מזמינים אתכם להיות חלק מתהליך היצירה ולראות אותו בהתהוות, יש לנו פינת ישיבה נוחה ומסוגננת בשבילכם הלקוחות – תגיעו הקפה עלינו !

המפעל – חיתוך צורני בירושלים, חיתוך שלטים בירושלים, שילוט וחיתוך בלייזר בירושלים.

*כל התמונות באם קיימות לצורך המחשה בלבד

הוספנו סרטון של שולחן חיתוך צורני בשם esko, שולחן זה מבצע חיתוך צורני של מגוון חומרים ואף חומרים כגון חיתוך אלומיניום