המפעל לוגו

חיתוך במכונת לייזר

אולם ייצור שלטים והדפסות בפורמט רחב

המפעל בירושלים – מה המחיר של חיתוך לייזר ?

 

המפעל בירושלים נוסד על מנת לתת פתרונות בתחום החיתוך בלייזר וחיתוך בCNC מכונת כרסומת (באמצעות מקדח) בנוסף אנו מציעים פתרונות חיתוך למדבקות בתחום הדפוס בפורמט רחב ולמדבקות ויניל על ידי פלטור חיתוך אוטומטי הנשלט על ידי מחשב והחיתוך מתבצע באמצעות סכין.

תמחור עבודה במכונת חיתוך בלייזר הינו נושא מורכב מכיוון שכל חומר יש לו התנגדות שונה לקרן לייזר וכל חומר מגיע בעובי שונה, ישנם חומרים ב1 מ"מ עובי וישנם חומרים ב20 מ"מ עובי עכשיו זה ברור שככל שהחומר פחות עבה ההתנגדות לקרן החיתוך לייזר קטנה ובכך אפשר להגביר את מהירות החיתוך ולחסוך זמן "יקר" ששווה לנו כסף מכיוון שבתמחור לייזר העבודה מתומחרת לפי דקת עבודה ולכן כל דקה שווה כסף.

לכל מכונה ישנה טיובה – הטיובה אחראית על יצור קרן הלייזר וככל שהטיובה מייצרת יותר עוצמה כך יכולת החיתוך של המכונה מתגברת, ולכן מכונה שיש לה טיובה של 60 וואט כל דקה היא תוכל לבצע 30 ס"מ חיתוך לצורך העניין, אנו במפעל מחזיקים טיובה של 150 וואט עם פיק ל180 וואט ולכן היא תוכל לחתוך כ 90 ס"מ ולכן כל דקה שווה לכם הלקוחות פי שלוש כי מחירי הדקה יחסית מאוזנים בשוק.

מכונת החיתוך מבצעת חיתוך לייזר על ידי שני צירים XוY ולכן העבודה מסוגלת להתבצע בדו מימד מה שאומר שאפשר לבצע חיתוך חומרים או חריטה של לוגו, תמונה או אותיות כלשהם.

מלבד החיתוך בלייזר אנו מבצעים גם חיתוך של מכונת סי אן סי שהיא כבר עובדת על 3 צירים X Y וZ ולכן היא תוכל ליצור אינסטרומנטים עיצוביים של תלת מימד מכיוון שמלבד אורך ורוחב המקדח האוטומטי עולה ויורד ויוצר לנו ציר שלישי שמייצר את המימד השלישי.

 

אנו במפעל מבצעים גם הדפסות על חומרים קשיחים כגון הדפסות על זכוכית ועץ הדפסות על קרמיקה ומתכת בהדפסה ישירה על החומר ובגודל של שתיים וצי מטר על מטר עשרים וחמש ועובי הפלטה המודפסת עד 48 מ"מ,

בנוסף מבצעים הדפסות ברוחב של מטר שישים ואורך לא מוגבל (50 מטר) של: מדבקות ויניל, נייר, קנבס, נייר סינטטי, קאפה, פי וי סי, ועוד….

ולבסוף גם מבצעים עבודות למינציה של הדפסות אלו, וכמובן חיתוך צורני של הדפסות אלו על ידי מכונת חיתוך אוטומטית נשלטת מחשב בסכין מיוחד.

 

המפעל בירושלים – חיתוך בלייזר, הדפסות על זכוכית ועץ, חיתוך לייזר ירושלים, חיתוך סי אן סי בירושלים!