המפעל לוגו

חיתוך לייזר בירושלים

אולם ייצור שלטים והדפסות בפורמט רחב

המפעל – חיתוך לייזר בירושלים והסביבה

 

אנו במפעל מבצעים חיתוך חומרים במגוון סוגי מכונות, ממכונת החיתוך בסכין המכונה פלוטר חיתוך, דרך מכונת החיתוך במקדח – הסי אן סי (כרסומת או מכונת כרסום /עיבוד שבבי), ועד למכונת חיתוך באמצעות קרן לייזר.

 

מהו חיתוך לייזר – חיתוך לייזר הוא חיתוך אשר מתבצע על ידי קרן לייזר, בשפה פשוטה זהו נקודת אש מאוד ממוקדת אשר מסוגל להתיך את החומר בצורה שווה לאורך כל הדרך, החיתוך בלייזר יעיל לחומרים מסוימים יותר מאחרים, גם בגלל המסוגלות הגבוהה שלו לייצר גימור מושלם ללא עבודה ידנית נוספת לאחר סיום החיתוך

 

יתרונות החיתוך בלייזר – צורת חיתוך או חריטה זו מסוגלת לתת לנו מראה אותנטי מכיוון שאם ניקח עץ למשל ונבצע חריטה של תמונה או אותיות, בגלל שמכונה זו עובדת על נקודה חמה מאוד שמבצעת חריכה של העץ, זה יראה כאילו העץ נשרף מעט אך בצורה כל כך מדויקת ויעילה שמובן מאליו שזה חלק מהעיצוב, ישנם לקוחות אשר אינם מעוניינים בחריכה זו ואנו מסוגלים לתת להם פתרונות כגון: שיוף לאחר עבודה או שימוש במכונת הסי אן סי שברשותינו.

 

איך נמדדים החומרים שלייזר מסוגל לחתוך – מכונת הלייזר מסוגלת לבצע חיתוך בחומרים רכים וקשים כאחד, אך כמו כל מכונה יש לה מגבלות, למכונה ספציפית זו המותאמת במיוחד לחומרים כגון: פרספקס, עץ, בדים, ספוגים, פלסטיק ועוד ישנה מגבלה על כל סוגי המתכות שאינה מסוגלת לבצע חיתוך, ובכדי לחתוך אותם אנו נשתמש במכונה מסוג אחר שיש ברשותינו, בשפה מקצועית מגבלה זו נקראת מגבלת צפיפות חומרים ברמה גבוהה, לכל חומר יש רמת צפיפות חומר, מה שמובן לכולנו שמתכות הם חומר קשה ולכן צפיפות החומר שלו תהיה גבוהה יותר מזו שיש בספוג למשל.

 

איך הלייזר נוצר – במכונת החיתוך בלייזר ישנה טיובה (אותו רכיב אשר מסוגל להפיק חום ממוקד מהמרה של חשמל), ככל שהטיובה תהיה חזקה יותר כך יכולת החיתוך של הלייזר תהיה גבוהה יותר, אנו מחזיקים במכונת החיתוך בלייזר לתחום שלנו החזקה ביותר בירושלים 150 וואט עם פיק ל180 וואט עם יכולת חיתוך מושלמת של פרספקס 20 מ"מ !!! זה נחשב המון חברים.

 

 

האם אפשר לחשב מראש את כמות הזמן שמכונת הלייזר תעבוד ? – כן, ישנו חישוב מתמטי שעובד לפי ס"מ בשניה שבו אנו מסוגלים לחשב לכם עד רמת השניה לפני העבודה כמה זמן בדיוק יקח למכונה לבצע את העבודה הספציפית לעובי חומר ספציפי, מכיוון שבכל עובי חומר כמות הס"מ לשניה משתנה, ככל שהחומר עבה יותר כך המהירות ויכולת החיתוך יפחתו.

 

 

המפעל הינו אולם עבודה יצרני המסוגל לתת פתרונות למגוון רחב של סוגי עבודות ומוצרים מלבד תחום החיתוך הצורני, החל מרמת המדבקה ועד לרמת עיבוד שבבי בעץ ואלומיניום, אנו מסוגלים לבצע הדפסות ייחודיות על חומרים המגיעים בגלילים כגון:

נייר סינטטי, נייר פוטו (שונה ממה שמוכר כנייר פוטו אך כך שמו המקצועי), שמשונית, מדבקות ויניל, פנפלקס ועוד….

והדפסה על חומרים קשיחים כגון: פלטות עץ, אלומיניום, הדפסה על זכוכית, פרספקס, הדפסה על קרמיקה וכל חומר קשיח אחר…

 

נשמח לארח אתכם במפעל אפילו אם זה ליעוץ לפני עבודה בלבד שזה שירות שאנו מספקים ללקוחותינו ובכלל

 

המפעל בירושלים – חיתוך בלייזר, חיתוך צורני, חיתוך מדבקות ויניל.