המפעל לוגו

חיתוך אלומיניום בירושלים

אולם ייצור שלטים והדפסות בפורמט רחב

המפעל – חיתוך אלומיניום בירושלים 

 

תחום החיתוך הצורני הוא רחב אנו מבצעים חיתוך של חומרים קשיחים ורכים במפעל שלנו,

לאילו חומרים אנו מבצעים חיתוך צורני ?

מכונת חיתוך בלייזר שלנו מבצעת חיתוך לחומרים כגון: פרספקס עד 20 מ"מ, בדים, ספוגים, מגוון סוגי עצים, פלסטיק ועוד, בנוסף אנו מבצעים חריטות על החומרים הנ"ל וישנה אפשרות מדהימה של חריטת תמונה בלייזר על עץ.

במכונת הסי אן סי (CNC) אנו מבצעים חיתוך בחומרים קשיחים ועבים כגון: אלומיניום, פרספקס, פי וי סי -PVC, לוקבונד וחומרים נוספים.

מכונת חיתוך מדבקות אוטומטית – חיתוך מדבקות ויניל לכל הגדלים והצורות לפני או אחרי הדפסה אצלנו של מדבקות אלה בנוסף ישנה אפשרות לבצע חיתוך של מדבקות ויניל עם למינציה קרה.

אנו מבצעים גם הדפסה ישירה על חומרים קשיחים כגון: אלומייניום, עץ, זכוכית, פרספקס, פי וי סי או כל חומר אחר גודל פלטה הניתנת להדפסה ביחידה אחת היא: שתיים וחצי מטר על מטר עשרים וחמש ואת אותה הפלטה לאחר הדפסה אפשר להכניס למכונת הסי אן סי ולבצע בה חריטות או חיתוכים בנוסף ישנם עבודות שאנו נעדיף קודם כל לחתוך ואחר כך לבצע הדפסה תלוי באופי העבודה והדרישה של הלקוח הספציפית.

 

המפעל בירושלים הינו אולם היצור האולטימטיבי ליצור מגוון רחב של מוצרים, מדבקות, שלטים, מטבחים מעוצבים, רהיטים, יצירות אמנות לאמנים וכן חיתוכים והדפסות לאדריכלים וסטודנטים.

 

המפעל – חיתוך אלומיניום ועץ, הדפסה על זכוכית, חיתוך בלייזר, מדבקות קיר, הדפסות ועוד.