המפעל לוגו

הזמנת רולאפ בירושלים

אולם ייצור שלטים והדפסות בפורמט רחב

המפעל – רולאפ בירושלים

 

הרולאפ הינו מתקן תצוגה סטנדרטי ושכיח בשוק, לכל אחד כנראה יצא להפגש בו בהזדמנות כזו או אחרת.

 

הרולאפ:

מידות הרולאפ: המידות של מתקן תצוגה זה הם: 200X85 ס"מ וזה הגודל הסטנדרטי, בנוסף אנו מציעים לכם גדלים נוספים המתחילים מגודל של 21X29 ס"מ (A4) 29X42 ס"מ (A3) גודל של 100X200 ו120X200

ונסיים את הסדרה עם גודל של 150X200.

הרולאפ הינו מתקן תצוגה המותאם לפתיחה בתוך מבנה ולא מחוץ למבנה מכיוון שהוא לא עמיד בפני רוחות ומה שיכול לקרות באם כן נניח אותו בחוץ, המוטות שמותחות את הנייר סינטטי עליו מודפסת הגרפיקה יתעקמו ולא יהיה דרך לסדר אותם, ישנם מתקני תצוגה אחרים המותאמים לתנאי חוץ אך לא כך הרולאפ.

החומרים מהם בנוי הרולאפ: אלומיניום, פלסטיק, וקפיץ ברזל למתיחה של החומר השיווקי המותקן עליו בנוסף אתם מקבלים מאתנו גם תיק נשיאה שיהיה לכם נוח וקל לנשוא אותו ממקום זה לאחר.

הרולאפ ניתן לנשיאה על ידי אדם אחד בקלות (גם שלושה וארבעה רולאפים ניתנים לנשיאה על יד אדם אחד)

אנו במפעל מסוגלים לייצר ביום כמ100-150 רולאפים ביום עבודה ובמקרה כזה כמו שאר המקרים גם ניתן עליו מחיר מצוין.

ישנם כמה סוגי חומרים המותאמים להדפסה והתקנה על הרולאפ: הראשון היא האופציה שאנו ממש לא ממליצים עליה וכן גם לא מייצרים במפעל אלא אם כן תתעקשו אתנו שזו האלטרנטיבה היחידה מבחינתכם והיא- הדפסה על נייר פשוט וביצוע למינציה על הנייר הנ"ל.

האופציה השנייה: עליה אנו ממליצים כמובן זוהי הדפסה על נייר סינטטי עמיד (סוג של פלסטיק) טקסטורת חומר הגלם המדובר גורמת לכל הדפסה בשילוב המכונות שלנו להראות מדהימה, וקצת זוהרת וזה מכיוון שהנייר סינטטי הוא חומר בעל גוון פנינתי.

לרוב אצל כל הספקים הרולאפ יראה זהה מכיוון שהתחרות גדולה והיצרנים בסין עומדים על אותם המחירים, אבל כשמדובר ברולאפ במידה אחרת כאן המחירים יכולים להגיע עד פי 2-3 אצל הספקים, ישנם רולאפים מהודרים בגימור של הטבלת כסף, וישנם רולאפים שחורים, ישנם רולאפים בלעי 2 עמודי תמיכה וישנם רולאפים בעלי עמוד אחד מאלומיניום, ולכן כאן חשוב כשאתם מבקשים הצעת מחיר להבין מה אתם מחפשים בדיוק בכדי שלא תשלמו הרבה כסף ותקבלו מוצר שאינו תואם את דרישותיכם ולהפך.

 

המפעל הינו אולם יצור מהמתוחכמים אשר חרט על דיגלו את המילה איכות, אנו מוכנים להתחרות בכל איכות שתוצע לכם בשוק בק טו בק ולהוכיח לכם שלא קיימת איכות בשוק בישראל שאנו לא יכולים לעמוד מולה.

בטח ובטח במוצרים אשר מוצעים כחומר פירסומי שיווקי אבל גם בכל תחום ה"ארט ליין" של האמנים, מתחום ההדפסות על זכוכית, עץ , אלומניום ועוד (למי שמבין אנו מחזיקים במכונת אריזונה של חברת oce האמריקאית ומכונת הדפסה נוספת של חברת מוטו בעלת ראש הדפסה dx7 הראש החדש ביותר בשוק)

ולכן נשמח אם תאתגרו אותנו

 

המפעל – רולאפ בירושלים, מתקן תצוגה רולאפ, מידות של רולאפ סטנדרטי.