המפעל לוגו

הדפסת רולאפ בירושלים

אולם ייצור שלטים והדפסות בפורמט רחב

המפעל – הדפסת רולאפ בירושלים והסביבה

רולאפ סטנדרטי הינו מתקן תצוגה בגודל של שמונים ס"מ על מאתיים ס"מ, הרולאפ מודפס על נייר סינטטי איכותי, אמנם הוא נקרא נייר אך הוא פלסטיק לכל דבר ועניין, הרולאפ הוא מתקן תצוגה שכיח מאוד בשוק, הוא מותאם לתנאי פנים ולא לתנאי חוץ (הוא לא יוכל להחזיק ברוח, מכיוון שהוא לא כבד והמוט באמצעותו מותחים את הרולאפ יתעקם עם לחץ הרוח),

המפעל מציע 2 סוגי הדפסות שונות של הנייר סינטטי המותקן על הרולאפ.

הראשונה היא הדפסת אקו סולבנט העמידה לתנאי חוץ ואף עמידה במים ושמש, זוהי תצורת הדפסה איכותית המבצעת את העבודה בצורה מושלמת.

השניה: שיטת הדפסת UV, את ההדפסה הזו אנו מבצעים במכונת הדפסה על חומרים קשיחים, ובשיטה זו אנו מסוגלים גם להדפיס את הצבע הלבן בשונה מההדפסה הראשונה שאין אפשרות הדפסת לבן אצלנו באקו סולבנט שמבוצעת על ידי פלוטר חדיש עם ראש הדפסה החדיש ה-DX7.

אנו מסוגלים להדפיס כ100 רולאפים ביום ואף להגיע ל200 רולאפים ויותר ביום, אם יש דרישה לכך והלקוח חייב לבצע את העבודה הנ"ל, בכל מקרה אנו מבצעים גם הדפסה של רולאפ יחיד באם לקוח מסוויים צריך רק יחידה אחת ולא יותר.

חשוב לציין שהזכרנו שהרולאפ אינו מותאם לתנאי חוץ אך ישנם מתקני תצוגה המותאמים לכך יותר וכן יש לנו אפשרות במפעל לבצע מתקני תצוגה שיתאימו לכל מצב ודרישה, כמובן שאנו נשתמש בחומרי גלם שונים כולל מתכות וריתוכים באם התנאים יצרכו זאת.

המפעל בירושלים הינו העסק המוביל בתחום השילוט, מתקני התצוגה, השילוט המואר, הדפסות על כל חומר כולל מתכות עצים ואבנים, ואף אנו מבצעים חיתוך בלייזר, חיתוך בסי אן סי, וחיתוך בפלוטר חיתוך.

המפעל בירושלים – הדפסת רולאפ, ביצוע שלטים מוארים, הדפסות על זכוכית וחומרים קשיחים, חיתוך בלייזר !.

בנוסף אנו מזמינים אתכם לצפות בערוץ היוטיוב שלנו להתרשם מתהליכי היצור במפעל.

צרפנו סרטון המראה חלק מהתהליכים המבוצעים במפעל ברמת היצור.