המפעל לוגו

שילוט שמשונית לפרסום העסק וקמפיינים !

אולם ייצור שלטים והדפסות בפורמט רחב

הדפסת שלטי שמשונית וגב במה לכנסים בהזמנה אישית.

בכל הכנסים תראו שילוט שמשונית על במה עם גב לוגואים מודפס מאחורי הנואמים או מאחורי המרואיינים. ושם ישנו מתקן תצוגה המותאם בדיוק למטרה זו קוראים לו מולטי-קיוב. מתקן זה הינו מתקן תצוגה מודולרי המתקפל לתיק נשיאה שאינו גדול. הוא אינו מתקן כבד למרות שהוא מסוגל להחזיק עליו הדפסה עד גודל של שלוש מטר על שני מטר. היכולת המודולרית שלו הינה יכולת מדהימה מכיוון שהוא מסוגל להחזיק כל מיני גדלים ולהקטין ולהגדיל את עצמו. ישנם כמה מתקנים כאלו בשוק ולכן לפני קניה חשוב לברר האם זה הדגם המאסיבי או הדגם הזול. אל תתפתו לקנות במחיר זול אם לא ראיתם תמונה של המתקן. מכיוון שהוא מתקן רב פעמי חשוב מאוד לבצע קניה של המתקן המאסיבי אם אנו רוצים שהוא יחזיק לאורך זמן רב יותר. מלבד זה אנו מבצעים הדפסות למתקני תצוגה – המולטי קיוב והפופ אפ. הדפסה זו היא מתבצעת על חומר גלם הנקרא שמשונית או שקף בק-לייט וכן בד פריימלס, אפשר כיום להדפיס צבעוני לגמרי על רוב חומרי הגלם באמצעות מכונות Rtr (roll to roll). בנוסף מכונות hybrid ו-combo שהקומבו הוא שילוב של מכונה להדפסה על קשיחים על ידי שולחן ומכונת גלילים.

בנוסף אנו מבצעים עבודות של כנסים ואירועים באמצעות שימוש בקונסטרוקציית מתכת מרותכת או קונסטרוקציית עץ לבניית גב הבמה ללקוח המזמין. אגב בדומה מאוד לשלטי טוטם אותם אנו מייצרים במפעל. אלו שלטים גבוהים, אם צריך להרים שלט לגובה של 10 מטר על ידי בניית קונסטרוקציה אנו מבצעים זאת.

שילוט שמשונית ואותיות מוארות.

המפעל גם מציע אופציה של תאורה לגב הבמה המאיר מעל גב הבמה לכיוון למטה – לחלק התחתון של גב הבמה. כמו כן שלטים שהם מוארים לאירועים, ואינסטרומנטים ולוגואים מוארים להדגיש את המיתוג של המוצר או האירוע.

 

אופציות שילוט נוספות.

ישנה אפשרות גם לביצוע של גב במה קשיח על חומרים כגון לוקבונד (אלומיניום רב שכבתי) או פי וי סי עבה – תלוי בצרכים שלכם הלקוחות ובתקציב שלכם. יש לכם פרויקט. אתם רוצים שנגיע לתת לכם הצעת מחיר ופתרונות לבעיות התקנה או יצור אנו נבצע זאת עבורכם.

 המפעל בירושלים הינו חלל של יצור מעוצב ומותאם ליצור כל העבודות באיכות גבוהה ובדיוק מדהים בזכות המכונות המבצעות את העבודות הנ"ל.

 המפעל – הדפסת גב במה, הדפסה על שמשונית , חיתוך בלייזר וסי אן סי וביצוע שלטים מוארים .

הנכם מוזמנים להציץ בערוץ היוטיוב שלנו ולהתרשם מהליכי היצור במפעל.