המפעל לוגו

הדפסות ענק בירושלים

אולם ייצור שלטים והדפסות בפורמט רחב

המפעל – הדפסות ענק.

המפעל הוא היצרן של תמונות ענק באיכות גבוהה, אנו כמעט מהיחידים בארץ העובדים עם מכונת הדפסה ראש די אקס 7 החדש והאיכותי בעל טכנולוגיה חדשה של פיזור צבע שווה ללא פסים או גלים על ההדפסה.

אנו מבצעים הדפסות ענק על חומרים כגון: שמשוניות, בדים, פי וי סי, לוקבונד ואלומיניום, עץ, מדבקות ויניל, מדבקות קיר ועוד….

הדפסות אלו הינן הדפסות עמידות לתנאי מזג אוויר מחוץ למבנה הכוללים עמידות גבוהה למי גשם, ושמש בקיץ, אנו מחזיקים ביכולת יצור מדהימה של מאות ואלפי מטרים ביום עבודה, ההדפסות מתבצעות באיכות של אלף ארבע מאות וארבעים די פי איי, ולחברה שיותר מבינים כאן אני לא מאמין שהדפסת ענק תגיע ל10% מהאיכות הזו.

בא נבין רגע רמות של איכויות.

תמונה בגודל חצי מטר רבוע 300 די פי איי זו איכות מצוינת אבל גם הרבה פחות יהיה מצוין בניגוד להדפסות פיין ארט למוזיאונים לדוגמה ששם 2400 די פי איי.

תמונה בגודל של 10 מטר רבועים 75 די פי איי יתנו תוצאה מצוינת ואם רואים אותה מרחוק גם 40 די פי איי יספיקו, המרחק של השמשונית מהצופה מאוד משפיעה.

הבניינים הענקיים שעליהם יש הדפסות ענק יכולים להיות מודפסים גם ב15 די פי איי ועדיין יתנו תוצאה מצוינת מכיוון שאנו מסתכלים עליהם מרחוק ובגלל זה יוצרים עליה בדי פי איי, לעומת זאת אם היינו מתקרבים במרחק של 5 מטר מההדפסות הללו יכול להיות שלא היינו מבינים מה מודפס עליהם אבל בגלל שאנו מסתכלים עליהם מעשרות ואף מאות מטרים אנו גורמים לדי פי איי לעלות (רזולוציה לעלות) ובכך התמונה נהיית ברורה חדה ומדויקת.

אנו במפעל מייצרים כמובן גם את כל סוגי השלטים והשילוט שאנו מכירים, וכן מייצרים שלטים שאינם מוכרים לפי דרישות לקוח מורכבות ככל שיהיו הכוללים עיבדו שבבי בעץ ואלומיניום וכן שילוב של חומרים אלו בשלטים בין אם מדובר בשלטים מוארים ובין אם מדובר בשלטים שאינם מוארים.

 

המפעל בירושלים – הדפסות ענק, הדפסת שלטי שמשונית, שלטי פח, שלטים לארי בנייה, הדפסות ענק בירושלים.

יש לך שאלה? מוזמנים להתייעץ איתנו !