המפעל לוגו

הדפסה על ראנר

אולם ייצור שלטים והדפסות בפורמט רחב

הדפסת ראנרים החלה במרוצת השנים האחרונות, באותו הזמן גם הרשתות לכלי בית הכניסו אליהם את המוצר הנ"ל – לרוב ביבוא מהמזרח- כרגיל, אמנם סוגי האיכויות שונות אבל המוצר הוא אותו מוצר בגדול.

ראנר פי וי סי בשמו המקצועי לינולאום, זהו פי וי סי אשר מגיע בכמה עוביים שונים כגון:

1.1 ממ, 1.8 ממ, 2.2 ממ, ועד 5 ממ (משמש גם כשטיחים דריכים בסטודיו לאימונים או ליוגה וכדו).

על הראנר אנו מדפיסים בטכנולוגיית UV, או טכנולוגיית לאטקס,  זהו דיו העמיד לתנאי חוץ, המתייבש על ידי מנורות המיועדות לכך או על ידי חום גבוה במקרה של לאטקס, ואף ניתן לדרוך על שטיח הפי וי סי, ניתן גם בנוסף לשטוף אותו במים, לרוב משתמשים בו כראנר על שולחן אוכל (חגים שבתות) ושמים עליו סירים שהוציאו מהפלטה בעודם חמים.

ישנם כמה סוגי של לינולאום, הטוב מבניהם הוא בעל 3 תקנים:

תקן אש – לשימוש בחום (סירים חמים) שיורדים מהפלטה לא מהגז בגלל החום הגבוה שיש באש.

תקן החלקה – תקן החלקה מחולק ל2 שהראנר לא יחליק מהרצפה ושמי שעומד על הראנר לא יחליק- כמובן שצריך להיזהר ולהשתמש בו בצורה חכמה אך התקן קיים (כשמשמש כשטיח פי וי סי – PVC).

ותקן אירופאי – כללי, הפשוטים יותר מגיעים כמו כל מוצר היום מסין ולכן רמת האיכות והגימור יהיו שונים וכך גם התקנים הקיימים לכל חומר גלם ולכל שטיח.

אנו במפעל מסוגלים להדפיס ולייצר עבורכם הלקוחות כל גרפיקה בכל סקאלת הצבעים הקיימת כיום, ואף לחתוך צורני לכל צורה שתרצו באמצעות סכין המיועדת לכם על ידי מכונת החיתוך אצלנו.

המכונה שמבצעת חיתוך צורני לכל צורה לראנר נקראת ESKO – שולחן ענק במידות של 170על 320 לחיתוך והיא מסוגלת לנוע עד עשרות אלפי מטרים חיתוך ביום עבודה.

המפעל HAMIFAL -הדפסה על ראנר, שטיח פי וי סי, PVC CARPET