המפעל לוגו

הדפסה על קרטון ביצוע

אולם ייצור שלטים והדפסות בפורמט רחב

המפעל – הדפסה על קרטון ביצוע והדפסה על קאפה בירושלים

 

המפעל מציע הדפסה ישירות על קרטון ביצוע, והדפסה ישירות על קאפה, ללא נייר וללא מדבקה, ההדפסה נעשית במכונה להדפסה על חומרים קשיחים, וההדפסה באיכות מדהימה מבוצעת על ידי מכונה הדפסה UV ובעלת עשר ראשי הדפסה הכוללים בתוכם גם 2 ראשים הדפסה בצבע לבן מלבד כל צבעי היסוד.

כיום ההדפסה על הקאפה בשוק השילוט וההדפסה מתבצעת בצורה של הדפסה על מדבקת ויניל ואותה מצמידים לקאפה, אנו במפעל מציעים גם את השיטה הזו אך מציעים גם את השיטה השניה של הדפסה ישירה על קאפה, בנוסף אנו מבצעים הדפסות על קרטוני ביצוע, עד היום אדריכלים וסטודנטים לאדריכלות הכינו מודלים בצבע של הקרטון ביצוע היום אנו מסוגלים לבצע כל הדפסה על הקרטון ביצוע, לפני שלב החיתוך בלייזר שאנו מבצעים, ואז כשהאדריכל בונה את המודל הוא מגיע כבר מודפס איך שהוא רוצה למשל קירות עם הדפסה של אבן ירושלמית ואז בתצורה הזו המודל נראה הרבה יותר נכון ונאמן למקור של הבניין או המבנה אותו הוא רוצה להציג ולבצע.

בנוסף אנו מבצעים הדפסה על פי וי סי מלבד ההדפסה על קרטון הביצוע, וכל חומר קשיח אחר.

תחשבו על מודל המודפס על קרטון ביצוע, שכל החלונות במודל חתוכים בלייזר על פרספקס שקוף, ושאר המבנה חתוך בלייזר או סי אן סי מעץ צפצפה או עץ אחר ואז מבצעים עבודה מדהימה ולא רק בצבע לבן או קרם שזהו הצבע של הקרטון ביצוע.

 

המפעל בירושלים נותן מענה לכל צורך או דרישה בתחום ההדפסות השילוט והחיתוך בלייזר וסי אן סי, אנו ממוקמים ברחוב בעלי המלאכה 3 תלפיות ירושלים.

 

במפעל בירושלים – הדפסה על קרטון ביצוע וקרטון רגיל, חיתוך בלייזר וחיתוך בסי אן סי

יש לך שאלה? מוזמנים להתייעץ איתנו !