המפעל לוגו

הדפסה על פי וי סי

אולם ייצור שלטים והדפסות בפורמט רחב

המפעל שלטים 

במפעל אנו מבצעים הדפסה על מגוון חומרים כגון: אלומיניום, לינולאום (שטיחי פי וי סי), מדבקות קיר, שמשונית ועוד.

בנוסף לחומרים אלו כמוהן אנו מבצעים הדפסת pvc, ראשי התיבות של Polyvinyl chloride, הינו חומר המגיע בכמה אופציות  של עובי חומר. מ1 מ"מ עובי ועד ל30 מ"מ עובי ויותר, זהו חומר יעיל מאוד לביצוע חיפוי קירות פנים (לתוך מבנים שאינם חשופים לשמש ישירות ולתנאי מזג אויר קיצוניים – בשביל זה יש לוקבונד שמותאם לתנאי חוץ). לקירות שאינם במצב טוב, מכיוון שחומר זה הוא קל זול ועמיד והוא יכול לשטח וליישר בשבילנו את הקיר המבוקש. מה שגם אנו מבצעים הדפסה ישירות על החומר גלם ולא בהכרח שמים מדבקה שיכולה להתקלף לאורך זמן ולהתבלות על השלט.

הדפסה וטכנולוגיה

אנו מציעים שתי אפשרויות שונות של הדפסה על פי וי סי:

אפשרות ראשונה: הדפסה על פי וי סי ישירות באמצעות מכונה להדפסה על חומרים קשיחים, זוהי הדפסת UV עמידה מאוד עם מסוגלות של הדפסה בצבע לבן.

אפשרות שניה: הדפסה על מדבקת ויניל, ואז לבצע הצמדה של המדבקה באמצעות מכונת הצמדה מחוממת אשר יודעת לבצע הצמדה מבצורה מדויקת ובגימור מושלם. מיותר לציין שבועות לא יהיו לאחר המעבר במכונה זו מה שבנוסף לא נשחרר עבודה מהמפעל שלנו כשהיא לא במצב גימור מושלם.

משפחת הפיויסי

אנו מבצעים גם הדפסה על לינולאום (גם מהמשפחה המורחבת של PVC) לחיפוי רצפה ואובייקט עיצובי לשולחן ובשמו המקצועי "ראנר לשולחן", הדפסה של שטיחי פי וי סי, היום ניתן לבצע בזמן קצר מאוד שטיחים לחדרי הילדים בבית בעיצוב "custom made" בדיוק לפי דרישת ההורים או הילד, על ההדפסה של שטיח PVC ניתן לדרוך ואף לנקות, ההדפסה הינה צבעונית מלאה (אין מגבלת צבע אפשר ברמת העיקרון גם להדפיס תמונות בצבע מלא), וכן ניתן לבצע חיתוך של המוצר לכל צורה ואף לפאזל להרכבה לילדים קטנים ולגני ילדים.

המכונות איתם אנו עובדים הן מכונות מתקדמות מאוד ומכונת החיתוך הינה מכונה בלגית (מהטובות ביותר כיום בישראל) בעלת אוטומציה מלאה לתהליך שיהיה מושלם.

אפשרי לבצע גם עבודות דומות לסוג הזה – כגון הדפסה על מדבקת ויניל חדר ילדים לאחר מכן להכניס למכונת פלוטר חיתוך שמבצעת חיתוך של המדבקה ולקבל מדבקה בהתאמה אישית לפי דרישת לקוח. יש באפשרותנו להדפיס צבע חמישי שהוא לבן (ישנם את ארבעת צבעי היסוד ובנוסף לבן ולכן הוא נקרא צבע חמישי) ואף לבצע לבן סלקטיבי בהדפסת המדבקה. רק איפה שאנו מעוניינים יודפס הלבן, זה נותן לנו יתרון בעבודות שדרוש בהם הארה (כגון: שילוט מואר) ואז לבצע אטימה סלקטיבית על ידי הלבן ובכך ניצור רק מקומות ספציפיים שבהם האור ישתקף.

המפעל פורמט רחב בע"מ הינו אולם היצור מתקדם מאוד והגדול ביותר בירושלים והסביבה, אנו יודעים לעמוד באתגרים המוצבים בפנינו וליצור מוצרים הדורשים מקצועיות או עבודות הדורשות לצאת בזמנים מאוד קצרים בנפח גבוה.

המפעל – הדפסה על פי וי סי בירושלים, הדפסה על קאפה, הדפסת לינולאום, ראנר מודפס, שטיח פי וי סי.

אתם מוזמנים להכנס לערוץ היוטיוב והטיקטוק שלנו ולהתרשם מהליכי היצור במפעל מהדפסות ועד שניית והתקנת שלטים מוארים.