המפעל לוגו

הדפסה על עץ

אולם ייצור שלטים והדפסות בפורמט רחב

המפעל – הדפסה על עץ

 

המפעל מציע ללקוחותיו הדפסה על מגוון חומרים קשיחים, ובניהם הדפסה על עץ, הדפסה על זכוכית, הדפסה על קרמיקה ועוד, אנו מסוגלים לבצע הדפסה על חומרים קשיחים עד לגודל של שתיים וחצי מטר על מטר עשרים וחמש, ובלבד שעובי הפלטה או המוצר לא יעלה על 48 מ"מ.

אנו מסוגלים לבצע הדפסה צבעונית לגמרי ואפילו להוסיף צבע לבן לרשימה, בא לכם לבצע הדפסה של תפריט על עץ למסעדה שלכם אנו נבצע את כל העבודה אצלנו במפעל, משלב תכנון התפריט המבוקש ועד לשלב בו התפריט יצא כמוצר מוגמר מהמפעל שלנו אליכם.

אנו מחזיקים במפעל מכונות נוספות המיועדות לעבודה בעץ מלבד מכונת הדפסה על עץ, כגוןף מכונת cnc מכונה זו הינה מכונה המיועדת לבצע חיתוכים גילופים חריטות עומק בעץ ועוד…

ולכן אם תרצו שחלק מהתפריט יהיה מודפס על העץ והלוגו שלכם יגולף מהעץ החוצה, ולבסוף חריטה באמצעות מכונת החיתוך והחריטה בלייזר שלנו, אנו נבצע הכל אצלנו במפעל עם ביצוע בקרת איכות אישית על כל המוצרים שלנו מוציאים מהמפעל, בנוסף היתרון הנוסף שאנו מבצעים הכל אצלנו זה שאנו לא תלויים בכל ספק או גורם אחר היכול לעקב את הוצאת המוצר המוגמר החוצה, וכן יכולים לוודא שגימור המוצר יתבצע בצורה מושלמת.

אנו יכולים לעבוד עם מגוון עצים, מהפשוטים ביותר כגון עץ צפצפה ועץ בלזה ועד עצים כמו מהגוני אגוז אפריקאי ועצים משובחים ויקרים נוספים, מלבד זאת אנו מבקשר עם חברות בעלות רשיון המבצעות כריתות עצים ואנו מסוגלים להרכיב לכם מוצר העשוי מעץ טבעי ישר אחרי שלב הכריתה, ובזה אנו מבטיחים יכולת עמידות גבוהה של המוצר, מכיוון שהעץ עובר עיבוד וצביעה כשהוא עוד בשלב הכי עמיד שלו, והוא לא הספיק להתייבש ולהיסדק, חשוב לציין כי עץ הוא בסופו של דבר עץ, ועם הזמן יכול באמת להיות שהוא ידרוש מהלקוחות קצת טיפוח או אחזקה אבל זהו נתון שכל בעל מקצוע העובד עם עצים יוכל להעיד עליו.

בנוסף אנו מציעים ללקוחות המפעל לבצע עבורכם עבודות גילוף וחיתוך בעץ על ידי מכונה רובוטית המבצעת את העבודה בצורה המדויקת ביותר שיש כיום בשוק ואין יד אדם ואפילו המקצועית ביותר מסוגלת להגיע לרמת דיוק של רובוט.

אנו מסוגלים להדפיס על עץ גם אם הוא בגוון בהיר וגם אם עץ זה בגוון כהה, מכיוון שאם נניח אנו מדפיסים את הלוגו שלכם בצבעוני מלא על העץ מתחת לכל צבע המכונה יודעת להדפיס צבע לבן שלא יראה כי הצבע המבוקש של הלוגו יושב עליו, אך הלבן בסופו של יום גורם לצבעים לצאת מדויקים ולא להיות מושפעים מגוון העץ.

המפעל מזמין את לקוחותיו להיות חלק מתהליך היצור ולהרגיש את ההתרגשות תוך כדי התהליך כשאנו רואים את המוצר נבנה אט אט ע"י רובוטיקה או עבודת כפיים וכן מודפס בטכנולוגיות שונות כגון טכנולוגיה סולבנטית או טכנולוגיית uv כשמדובר בהדפסה על חומרים קשיחים והדפסה על עץ.

 

המפעל – הדפסה על עץ, הדפסה על עת בירושלים, הדפסה על זכוכית וקרמיקה.

 

*כל התמונות באם קיימות לצורך המחשה בלבד

יש לך שאלה? מוזמנים להתייעץ איתנו !