המפעל לוגו

הדפסת מדבקת ויניל

אולם ייצור שלטים והדפסות בפורמט רחב

איך מדבקה ממותגת יכולה לסייע לכם לשווק את עצמכם ?

הדפסת מדבקת ויניל זהו כלי עוצמתי בשיווק ובקידום העסק שלכם, הן מספקות לנו מגוון יתרונות שמשפרים את הפרסום שלנו בשוק ולהגדיל את ההכרה של הלקוחות בעסק שלנו.

הכרת המותג: 

השימוש במדבקת ויניל ממותגת יכול לעזור לנו לבנות ולהגדיל את ההכרה של העסק שלנו אל מול הלקוחות הפוטנציאלים, לקוחות יזכרו את הלוגו שלנו ואת המותג, ובפעם הבאה שהם יצטרכו את אחד המוצרים שלנו אנחנו כבר נעלה כעסק משמעותי לקניית המוצר ממנו.

שיווק אגרסיבי:

 המדבקות הן כלי שיווקי יעיל לקידום מבצעים, קמפיין מכירות, אירועי מכירות, ועוד…, הן יכולות להיות חלק ממבצעים מיוחדים או פשוט להזכיר ללקוחות את ההצעות שלך בצורה פשוטה וברורה.

פרסום פיזי על מדבקה:

מדבקות ממותגות יכולות לשמש גם ככרטיס ביקור מותאם אישית, כאשר אתה נותן ללקוחות מדבקות שמיוצרות במיוחד עבורם, הם מרגישים שאתה מקנה להם חשיבות ומתעניין בהם, אתה מעלה את רמת השירות ורמת שימור הלקוחות.

חשיפה רחבה: 

הסיכוי שמדבקה שמיישמים אותה יעילה הרבה יותר מפרסומים סתמיים, הלקוחות יראו את המדבקות ברחובות, על רכבים, ובמקומות אסטרטגיים נוספים, מה שיכול לגרום להם לשים לב ולהתעניין בעסק שלך, נציין כמובן שאם אנו מוסיפים תאורה למדבקות הללו, אנו מוסיפים עוד כעשר שעות פרסום ביממה (גם בלילה) וגם מחזקים את השיווק של העסק.

מדבקה לשימור לקוחות:

מדבקות ממותגות יכולות לשמש ככלי לשמירה על קשר עם לקוחות קיימים, כאשר אתה משלב מדבקות באריזת המוצרים שלך או משתמש בהן באירועים, הן יכולות לשמש גם כדרך להודיע ללקוחות על מוצר לפני סיום וצורך בהזמנה נוספת ממך וכמובן שיש ללקוחות משמעות אצלך.

בסיכום, מדבקות ממותגות הן כלי עוצמתי בשיווק ובקידום העסק שלנו, הן יכולות לשפר את ההכרה המותגית שלנו, לקדם מבצעים ואירועים, וליצור קשר חזק עם הלקוחות שלנו, כאשר אנו משתמשים במדבקות ממותגות, אנו מוסיפים כלי חזק ויעיל מאוד לקידום העסק שלנו וזה מתבטא בהעלאת המכירות וחיזוק המותג.