המפעל לוגו

הדפסה על מוצרי פרסום בירושלים

אולם ייצור שלטים והדפסות בפורמט רחב

המפעל – הדפסה על מוצרי פרסום בירושלים

 

המפעל מציע ללקוחותיו הדפסה על מוצרי פרסום כגון: עטים, מגנים, אלומיניום, מדליות בהזמנה אישית ועוד.

אנו מבצעים הדפסה על מוצרי פרסום באמצעות טכנולוגיה חדשה, אם עד היום תחום הדפסת המשי שלט במורי הפרסום, הרי שהיום אנו מחזיקים במכונה להדפסה ישירה באיכות גבוהה על מוצרי הפרסום, אנו מסוגלים להגיע ל1440X1440 dpi, בהדפסה על מוצרי פרסום ובכלל.

אנו יכולים להדפיס על כל מוצר פרסומי שתבחרו בהדפסה ישירה עד לגובה מוצר של 48 מ"מ, אנו מסוגלים לייצר מדליות, מגנים, עבודות בעץ ובאלומיניום, פרספקס והכל הכל נעשה אצלנו במקום עד לרמה שאפילו המגן מהעץ אנו לא מייבאים אלא מייצרים, ואופציה נוספת היא לבצע חריטה במכונת חיתוך בלייזר או בסי אן סי (מקדח) על המוצרים שתדרשו שנכין לכם.

אנו מסוגלים להדפיס אפילו על קרמיקה וזכוכית, כל מה שתחפצו אנו נייצר עבורכם בשירות מציין ובמחיר הוגן וריאלי, אנו במפעל מתוכננים לייצר בכמויות אבל – בגלל שכל המכונות שאנו עובדים איתם הם דיגיטליות נשלטות מחשב אין אצלנו דבר כזה תשלום על תבנית או שבלונה כי אין לנו צורך בזה והינה חסכתם עוד 300 שח.

בנוסף אנו מסוגלים לבצע הדפסה על מציתים רגילים, מציתי זיפו, הדפסה על דיסק און קי, עטיפות של מחברות וספרים קשיחים, הדפסה ישירה על כל סוגי העצים וכן לחרוט ולחתוך אותם באמצעות מגוון מכונות מותאמות.

אם יש לכם בראש רעיון למוצר שאותו אתם מעוניינים לייצר אנו נפגש אתכם נחתום לכם על מסמך סודיות המוצר יהיה שלכם ואנו נעזור בשלבי הפיתוח והיצור כמובן.

 

המפעל הינו אולם יצור המותאם לייצר כמעט כל מוצר בתחום החיתוך החריטה עיבוד שבבי והדפסה על כל חומר.

אנו נשמח לתת יעוץ בשלבי הפיתוח של מוצרים חדשים או להמליץ על מוצרים קיימים לתת לכם רעיונות שיווקיים ועוד.

 

המפעל – הדפסה על מוצרי פרסום בירושלים, יצור מוצרי פרסום בהזמנה אישית, מוצרי פרסום בירושלים.