המפעל לוגו

הדפסה על זכוכית

אולם ייצור שלטים והדפסות בפורמט רחב

הדפסה על זכוכית – המפעל

אנו שמחים לבשר לכם כי הכנסנו למפעל את אחת המכונות להדפסה על זכוכית המתקדמות והאיכותיות ביותר בשוק (Arizona gt 350), הדפסה על חומרים קשיחים כיום הינה אחת מהטכנולוגיות המתקדמות בתחום ההדפסה, זוהי הדפסה בטכנולוגיית UV,  אשריודעת לבצע הדפסה של עד איכות מדהימה של 1440X1440 dpi, מכונת ההדפסה על זכוכית הינה מדפסת המסוגלת להדפיס על חומרים קשיחים ובניהם גם להדפיס על עץ, אלומיניום, פלסטיק ופח ואף לבצע הדפסה על קרמיקה באיכות ללא פשרות.

לאילו שימושים טובה האופציה להדפסה על זכוכית ?
ישנם כיום עשרות שימושים שונים ומגוונים להדפסה זו, לדוגמה חיפויי קירות, מטבחים, ויטראז'ים ועוד…
גם בתחום האומנות הדפסה על זכוכית הינה אופציה מדהימה ביחוד כשהאמן עובר לאחר ההדפסה על חומר הגלם במקרה הזה זכוכית, עם הכלים והצבעים ושיטות הצביעה הייחודיות לכל אמן ואמן, לחיזוקי צבעים ביצירה, יצירת תלת מימד על הזכוכית המודפסת.
אמנים רבים בארץ משתמשים בטכנולוגיית הדפסה על קשיחים גם בעבודות עם חומרים בעלי צפיפות חומר גבוהה בעיקר ממשפחת המתכות, ולאחר שמכונת ההדפסה סיימה עם הצביעה של המוצר, מוצר זה יכנס למכונת cnc  או מכונת חיתוך בלייזר להשלים את המלאכה.
ארונות מטבח בחברות לעיצוב מטבחים ואצל מעצבי הפנים כיום בהרבה מהמקרים יהיו עשויים מזכוכית ולא סתם אלא זכוכית מודפסת בעיצוב המתאים אישית לעיצוב הפנים של המטבח והבית כולו, בחלק לא מבוטל של המטבחים גם חלק מהארונות יעברו נגיעה של המכונה להדפסה על עץ (מדובר באותה מכונה של הדפסת זכוכית) ובכך יצרו את המטבח המושלם.
המפעל הוא המקום המושלם לייצר את כל החבילה של כמעט כל מה שתחפצו בו לדוגמה אם כבר הזכרנו מטבחים אז במפעל יש לנו אופציה להכין מטבח ע"י מכונות וכמעט ללא מגע אדם עד לשלב ההתקנה, את כל עבודת החיתוכים והעיטורים של העץ שממנו בנוי המטבח תבצע מכונה אחת, לאחר מכן צביעה ועיצוב פנים של העצים או הזכוכיות במטבח תבצע מכונה שונה, לאחר מכן ישנה אפשרות לבצע על חלקים מהמטבח או כולו חריטה בלייזר (אש ממוקדת) ובכך ליצור מראה מושלם – בשלב התקנת המטבח אנו כמובן נבצע את זה ידנית.

גם לאינסטרומנטים עיצוביים בסלון או במשרד ישנו מקום להדפסה על זכוכית מכיוון שזה אחד המוצרים המרשימים שיכולים לתת עיצוב חדשני, מיינסטרים ואפילו רטרו או וינטאג' אם רק תחפצו בו.
ישנו חומר שכאשר מדפיסים על ישירות הוא נראה כמעט כמו זכוכית אך הוא נקרא פרספקס, את הפרספקס יש לנו דרך לחתוך בצורה מושלמת על ידי מכונת החיתוך בלייזר ובכך ליצור ממש אמנות לסלון שלנו במחירים מרשימים לעומת המחירים שנקנה אמנות זהה בגלריות בירושלים או בכלל בישראל.

כמות ראשי ההדפסה של מדפסת זו הוא לא נתפס – 10 ראשי הדפסה ש2 מתוף עשרת הראשים מדפיסים צבע לבן,
זאת אומרת שאם אנו מקבלים חומר שהוא כהה ואתם רוצים כיתוב, לוגו או הדפסה לבנה אנו במפעל מסוגלים לייצר לכם את זה באיכות גבוהה וגימור מושלם.

המפעל – הדפסה על זכוכית בירושלים, הדפסה על זכוכיות איזור ירושלים, הדפסה של זכוכית.