המפעל לוגו

הדפסה על זכוכית בירושלים

אולם ייצור שלטים והדפסות בפורמט רחב

המפעל – הדפסה על זכוכית בירושלים מודיעין והסביבה

המפעל בירושלים הינו אולם יצור מהמתקדמים ביותר והינו מחזיק במגוון מכונות חיתוך צורני והדפסה, אשר אחת ממכונות ההדפסה מסוגלת לבצע הדפסה על חומרים קשיחים והדפסה על זכוכית.

הדפסה על זכוכית היא הפתרון המושלם לחיפוי קירות, מטבחים, ביצוע עבודות אומנות ועוד.
אנו מציעים ללקוחותינו הדפסה על זכוכית בגודל של שתיים וחצי מטר על מטר עשרים וחמש ס"מ, וזה עד 3 שכבות הדפסה בהרצה אחת.
הזכוכית הינו חומר גלם שמתאים לבצע עליו הדפסה יותר מהפרספקס למשל, מכיוון שהזכוכית אינה צוברת אבק כמו הפרספקס, בנוסף זכוכית אינה נשרטת כמו הפרספקס, והודות ל2 יתרונות אלו הזכוכית היא מוצר מדהים המגיע בהדפסה ישירה.
אז למה אנו ממליצים לבצע הדפסות על פרספקס ולא הדפסות על זכוכית ?
ישנם כמה וכמה סיבות למשל: תערוכה נודדת – ואנו רוצים לשמור על היצירות שלא יקרה להם נזק או ישברו, הפרספקס במקרה זה מחזיק ביתרון.
הסיבה התקציבית כמובן שלא תמיד נוכל לשלם את הסכום של הזכוכית
והסיבה השלישית שבמפעל אנו מסוגלים לבצע חיתוך פרספקס בלייזר ולקבל אותו באיזו צורה שנבחר, מה שלא נכון לגבי הזכוכית.

אנו מבצעים את ההדפסה על הזכוכית באמצעות מכונת הדפסה על חומרים קשיחים של חברת OCE ארצות הברית, המכונה נקראת arizona gt 350, מכונה זו היא מכונת הדפסה על זכוכית וחומרים קשיחים, בעלת 10 ראשי הדפסה הכוללת הדפסה בצבע לבן על משטחים כהים.
ההדפסה במכונה זו הוא הדפסת UV, הדפסה בעלת עמידות מדהימה באיכות מדהימה של אלף ארבע מאות וארבעים על אלף ארבע מאות וארבעים די פי איי, באיכות מרבית היא מגיעה להדפסה של בערך 10 מטרים לשעה ובמקרים בהם הלקוח אינו דורש איכות שיא אפשר להגיע גם לאיזור ה25 מטרים בשעה.

אנו במפעל בירושלים מבצעים הדפסות וחיתוך צורני של מגוון חומרים קשיחים ורכים, אנו מסוגלים לתת את כל החבילה ללקוח, ולבצע בעצמנו את בקרת האיכות על המוצרים שלנו.

המפעל – הדפסה על זכוכית, הדפסה על זכוכית בירושלים, חיתוך בלייזר וסי אן סי בירושלים