המפעל לוגו

הדפסה על קנבס בירושלים

אולם ייצור שלטים והדפסות בפורמט רחב

המפעל – הדפסה על בד קנבס בירושלים והסביבה

 

בד הקנבס הוא בד שבעבר היו משתמשים בו ציירים והוא עשוי או מפשתן או מכותנה (אנו מדברים על בד הקנבס המוכר לנו כיום), לפני ביצוע הציור על בד הקנבס היו מותחים אותו על עץ, מה שהיה מאפשר יכולת ציור טובה של הצייר על בד זה.

כיום אנו במפעל מחזיקים בשתי מכונות שונות במסוגלות לבצע הדפסה על קנבס, המכונה הראשונה מבצעת הדפסה על בד קנבס בטכנולוגיה של סולבנט, המכונה השניה מבצעת הדפסה על קנבס בטכנולוגיה של UV, שתי הטכנולוגיות הינם מהאכותיות ביותר בשוק, ושניהם ברמת עמידות גבוהה מאוד אשר ההדפסה והדיו מותאמים לרמת עמידות של תנאי חוץ.

מה אנו מסוגלים להדפיס על הקנבס ? כל תמונה שאתם הלקוחות תהיו מעוניינים, אנו מציעים גם מתיחה על עץ של התמונה המבוקשת ואנו במפעל מסוגלים לבצע את ההדפסה המבוקשת עד לרוחב של מטר וחצי ואורך של 25 מטרים ביחידה אחת.

ההדפסה על הקנבס בטכנולוגיית הUV מבוצעת על יד מכונה בעלת 10 ראשי הדפסה אשר מסוגלת להדפיס גם את הצבע הלבן, לאחר שלב ההדפסה אנו מסוגלים להכניס את הקנבס למכונת חיתוך צורני בלייזר ולחתוך לכם את הקנבס לכל צורה ובאיזה צבעים או גרפיקה שתבחרו.

בהנחה ותרצו לפני ההדפסה על בד הקנבס אתם יכולים לבקש הדפסה על מסגרת הקנבס ואנו נבצע את הדפסת הקנבס המבוקשת בשמחה.

ואם תרצו הדפסה בשכבות בכדי שהתמונה הסופית על הקנבס תראה ותהיה מורגשת כמו ציור גם את זה אנו מסוגלים לבצע בשבילכם.

 

המפעל הינו אולם יצור המתעסק בהדפסות וחיתוכים, אנו מסוגלים לבצע לא מעט מוצרים על ידי צי המכונות שברשותינו וכן באיכות מהגבוהות בשוק, בין אם מדובר בחומרים רכים כגון: מדבקות, נייר, נייר סינטטי, מגנט, קנבס ועוד..

ובין אם דובר הדפסה וחיתוך של חומרים קשיחים: כגון עץ אלומיניום ומתכות, אבן קמיקה ואף הדפסה על זכוכית.

נשמח לתת שירות מצויין, וכן שירות מקצועי לפני ובזמן יצור המוצר המבוקש.

 

המפעל בירושלים – הדפסה על קנבס בירושלים, בד קנבס, מתיחת קנבס על מסגרת עץ.