המפעל לוגו

גדר מדברת לאתר בניה

אולם ייצור שלטים והדפסות בפורמט רחב

גדר אתר בניה:

כיום בעקבות רגולציה בתחום השילוט בתוך רשויות מקומיות, ישנו שינוי במהות הגדר של האתר בניה, ומלבד התחום הבטיחותי שהיא באה לסגור ישנו גם הנושא הפרסומי שאפשר לנצל לטובתנו.

קבלן או חברה מבצעת כיום מוציאים הון עתק על פרסום של הפרויקטים שלהם שנמצאים בשלב הבניה או המכירות, השימוש נעשה לרוב במדיה(אינטרנט ופרסום חוצות). העלויות הן מאוד גבוהות, ולכן כשאתה מחזיק בגדר בשטח של מאות מטרים שהרשות המקומית או העירייה מחייבים אותך לשים עליהם תמונות לטובת "שיפור פני העיר" (מי שלא מבצע את המיתוג בשטח מצפה לו קנס וצו הפסקת עבודות באתר – כן זה עד כדי כך ! ). אתה יכול להשתמש בגדר מדברת לאתר בניה בכדי לשים מיתוג ופרסומות של החברה שלך ואף להשכיר חלק משטח הפרסום תמורת כסף, עבור ספקים הנותנים שירות ומוצרים באתר זה כגון: כלים סניטרים, מטבחים, רהיטים וכדומה.

אנו במפעל מייצרים גדרות לאתרי בניה משלב ההקמה ואם צריך רק את חלק מהשלבים כגון: ההדפסה או ההתקנה של מדבקות המיתוג המבוקש. לרוב לרוב גדרות כאלו יבוצעו על פלטות של אלומיניום דו שכבתי הנקרא "לוקבונד" ("דיבונד"- אותו מוצר בשם שונה), או "פאנל מבודד" החומר הנו חומר קל ועמיד מאוד בתנאי מזג האוויר השונים וכן ההדפסה אותה אנו מבצעים עליו במפעל נראית ממש טוב !. מכיוון שהחומר חלק וכך גם ההדפסה הישירה על האלומיניום ישירות ללא מדבקה.

מידות הגדר: לרוב הגדרות יהיו בין גובה של 200 ס"מ גובה ועד 300 ס"מ גובה משתי סיבות עיקריות:

גדר ממותגת בטיחותית: 

רוב האנשים אינם מגיעים לגובה של שני מטרים ולכן גובה כזה של גידור האתר הוא מספיק לכל הדעות, אך כדאי להיוועץ במנהל הבטיחות של אתר הבניה וכן לעבוד לפי תקנים נדרשים.

אגב באם כן רוצים שעוברי האורח יראו מה קורה בתוך האתר וכך גם לא יפגעו בגלל סקרנות, גדר מדברת לאתר בניה היא פתרון מעולה, ניתן כיום לבצע חלונות בתוך הגדר המשקיפות על הנעשה באתר – חלונות שקופים אך מחומרים חזקים, כגון: פוליקרבונט ופרספקס.

חומר גלם לגדר ובלאי: 

חומר הגלם מגיע בכמה גדלים (פלטות) שאנו עובדים איתם אצלנו במפעל, הגדלים: 100X200 ס"מ וכן 122X244 ס"מ. לכן מסיבה של חיסכון באלומיניום ובפלטות המודפסות של הלוקבונד אנו נשתמש בפלטות מלאות לפי דרישת הלקוח.

כמובן שישנם גדלים נוספים של פלטות שבהם אנו משתמשים לגדר מדברת כגון:150X300/ 150X400/ 200X300 (כל המידות כאן בס"מ). וזאת בכדי שהלקוח יקבל מה שידרוש אם ירצה את הליווי שלנו עם הניסיון אנו כמובן נשמח ללוות אותו ולתת מענה לצרכים ולשאלות שיעלו בפנינו.

אנו מבצעים גם עיטוף לבניינים ומבנים בכלל, הוספנו תמונה בתחתית העמוד המציגה את נושא עיטוף המבנים, לתכנון ביחד איתנו וקצת לשמוע על התחום נשמח לשמוע ממכם.

אזורי ההתקנות שאנו מבצעים הם כל הארץ מאילת בדרום אם צריך ועד לצפון הרחוק.

אין במה שרשום במאמר זה בכדי להחליף תקנות קיימות או בכדי לקבל החלטה הנוגדת את ההוראות !.

גדר לאתר בניה