המפעל לוגו

שילוט אותיות מרחפות

אולם ייצור שלטים והדפסות בפורמט רחב

שילוט אותיות מרחפות מוארות והילה אחורית 

הייחודיות של אותיות מרחפות הינו שמוצר זה מתאים לכל המגזרים והמגדרים ללא הבדל, אמנם המוצר מתאים אך התוכן ישתנה בין לקוח ללקוח, אותיות מרחפות הינן אותיות אשר מחוברות בכמה מקומות היוצרות משפט, אותיות אלו נתלות על הקיר בבית או בעסק, והן לרוב יהיו מורחקות מהקיר בכמה ס"מ בודדים על מנת לקבל את אפקט הריחוף, מכיוון שהאור המושלך עליהם יוצר צל הגורם לתעתוע הריחוף ואפקט התלת מימד.

אנו במפעל בירושלים מבצעים משפטים מרחפים לכל הארץ, וכמובן באמצעות חומרי גלם רבים ומגוונים, החל מאלומיניום, דרך העץ ועד למשפחות הפלסטיק פרספקס ופי וי סי, בנוסף לחיתוך אותיות אלו אנו מסוגלים להדפיס על חומרי גלם אלו במדפסת מיוחדת המיועדת להדפסה על חומרים קשיחים באשר הם.

הליך החיתוך יעבור דרך אחת משני המכונות הבאות:

מכונת חיתוך בלייזר:

ישנם חומרים שאנו נעדיף לבצע באמצעות מכונת החיתוך בלייזר, מהסיבה הפשוטה שחיתוך בלייזר מבצע גימור מוצר מושלם מכיוון שהלייזר מתיך ומעבד את החומר למראה של ליטוש.

מכונת חיתוך סי אן סי (CNC):

ישנם לא מעט חומרים אשר נעדיף לבצע באמצעות מכונת חיתוך במקדח אוטומטית נשלטת על ידי מחשב מכיוון, שהיא מסוגלת לבצע חיתוך וריטה במגוון חומרים קשיחים כגון: אלומיניום, עץ עבה, פרספקס עבה ועוד.

אנחנו מכווננים במפעל לתת מענה לכל צורך של לקוח כזה או אחר ולכן הבאנו את מגוון המכונות היחודי שאנו מחזיקים בו רק לספק את צרכי הלקוח.

אנו מבצעים גם את העבודות בתחום השילוט, כגון שלטים מוארים , שלטי אותיות הילה, שלטי לוקבנוד ושמשונית ועוד.

 המפעל בירושלים – אותיות מרחפות, חיתוך אותיות, חיתוך צורני בלייזר והדפסה על זכוכית וחומרים קשיחים.