המפעל לוגו

חיתוך לייזר ירושלים

אולם ייצור שלטים והדפסות בפורמט רחב

המפעל – חיתוך לייזר ירושלים

 

המפעל מציע ללקוחותיו חיתוך במכונת לייזר למגוון רחב של מטרות:

אדריכלים – חיתוך מודלים

סטודנטים – חיתוך בלייזר של עבודות גמר

חברות שלטים – חיתוך בלייזר ובמכונת cnc לצורך חיתוך אותיות של השלטים.

 

נתוני מכונת חיתוך בלייזר:

גודל אזור חיתוך זמין במכונת החיתוך בלייזר הוא 130X90 ס"מ אבל אפשר להכניס למכונה פלטה גדולה בהרבה.

עוצמת הטיובה 150 וואט עם פיק ל180 וואט מה שאומר שאפשר לחתוך פרספקס 20 מ"מ במעבר אחד בגימור מושלם העוצמה החזקה ביותר נכון להיום שמוצעת בירושלים לסוג מכונות החיתוך בלייזר עד לגודל 130X90 ס"מ.

בהנחה שיש לכם חומרים דקים יותר ובעלי פחות צפיפות חומר המכונה שלנו עושה את זה זריז מאוד מה שמשליך ישירות על עלות העבודה אצלנו מכיוון שלרוב עבודות חיתוך לייזר מתומחרות לפי דקת עבודה ואצלנו בפעל כל דקה שווה לכם יותר כי המכונה מסוגלת לבצע חיתוך מהיר יותר כך שכל העבודה תיקח פחות זמן.

 

אנו מציעים ללקוחותינו ובכלל גם אפשרות של שלטים בחריטה בלייזר מחריטה של אותיות או לוגו על משטח עץ ועד חריטה של תמונה שצילמתם.

איך עושים חריטה של תמונה ?

אתם מצלמים תמונה שולחים לנו את קובץ הJPG (גם אם זה JPG/JPEG תשלחו אנו נמיר את זה עבורכם)

אנו מכינים את הקובץ בטכנולוגיית רשתות בgray scale, ושולחים למכונה, אנו מזינים את החומר המבוקש ומתחילים בצריבת התמונה.

סיימנו מבצעים גימור סופי ידני לפי דרישת לקוח והנה לכם תמונה רגילה שנצברה בלייזר (אש-חום ממוקד).

 

כשמדובר בעבודות בהקיף גדול אנו מגיעים לקראתכם ולא מתמחרים לפי דקה אלא בקבלנות ומסבירים ללקוח כמה היה משלם לפי דקה וכמה ישלם בקבלנות על אותה עבודה ומה אחוזי ההנחה אשר הלקוח קיבל על עבודה זו.

 

המפעל מציע ללקוחותיו מלבד חיתוך בלייזר גם חיתוך במכונת cnc וגם חיתוך צורני של מדבקות או נייר באמצעות פלוטר חיתוך (מכונה אוטומטית המבצעת חיתוך מדבקות אוטומטי באמצעות סכין).

 

המפעל הינו אולם יצור בעל יכולות פנומנליות בעיקר בגלל כמות המכונות והמקצועיות שלנו, כמעט על חומר ניתן לחתוך במכונה כזו או אחרת ועל כל חומר עד עובי של 48 מ"מ אפשר להדפיס באמצעות מכונה להדפסה ישירה על חומרים קשיחים (זכוכית, פרספקס, עץ, אלומיניום, קרמיקות ועוד…) מלבד אופציות אלה אפשר להדפיס אצלנו על מגוון חומרים שונים כגון: מדבקות ויניל, נייר, בד סאטן, בד קנבס, מגנטים, נייר סינטטי ועוד…

אתם צריכים לדעת מה אתם רוצים ואנו כבר נמליץ לכם על האלטרנטיבות שאנו מעמידים בשבילכם בכדי זהמוצר אותו אתם מעוניינים לקבל יצא מפתח המפעל ברמת איכות וגימור הכי גבוהה.

 

המפעל – חיתוך לייזר ירושלים, חיתוך בלייזר, חיתוך צורני בסי אנ סי (מקדח) בירושלים.

 

הוספנו סרטון המדגים חיתוך סי אן סי והדפסה על פרספקס.